فروش اموال مازاد سازمانهای دولتی

جام جم آنلاین: استاندار تهران از تشکیل دو کمیته مجزا برای “فروش اموال دولتی استان” و “صرفه جویی انرژی در دستگاه‌های دولتی” خبر داد.

مرتضی تمدن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تشکیل این دو کمیته گفت: قانون این اجازه را داده است تا اموال مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌های اداری را به فروش رسانده و از محل درآمدهای آن هزینه‌های دستگاه‌ها را تامین کنیم.

وی افزود: با توجه به این‌که دستگاه‌ها در این باره عملکرد خوبی نداشتند و علیرغم این‌که زمین و ساختمان اضافی دارند، از فروش آن امتناع می‌کنند، لذا مقرر شد برای سرعت بخشیدن به این کار و اجرای قانون، کمیته‌ای در استانداری تشکل و نسبت به شناسایی اموال سازمانها و سپس فروش اموال مازاد اقدام کند.

تمدن تصریح کرد: بر این اساس تمامی درآمدهای حاصل از فروش این اموال صرف همان دستگاه خواهد شد.

استاندار تهران همچنین درباره تشکیل کمیته صرفه جویی انرژی در دستگاه‌ها نیز به ایسنا، گفت: امسال تمامی ادارات را ملزم کردیم که برای صرفه جویی در انرژی وارد عمل شوند، چرا که یکی از نقاط پر مصرف انرژی دستگاه‌ها هستند.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که در بخش سوخت و انرژی اسراف زیادی می‌شود، کمیته‌ای را تشکیل دادیم تا روش‌های کاهش میزان مصرف انرژی در سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی را معین کند.

تمدن همچنین ادامه داد: مقرر شده این کمیته در خصوص اجرای کاهش مصرف انرژی نیز بازرسی‌های لازم و گزارش ادارات و دستگاه‌ها را تهیه کند.

استاندار تهران با بیان این‌که هدف از تشکیل این کمیته و اجرای این طرح در استان کاهش هزینه آب، برق، گاز، تلفن و مخابرات در ادارات است، تاکید کرد: اگر شهروندان را به کاهش مصرف انرژی ملزم کرده‌اید این روند باید در ادارات، ارگان‌ها و سازمانها نیز اجرایی شود و اینگونه نباشد که اداره‌ای به صورت شبانه روزی و بدون این‌که نیازی داشته باشد، بیهوده انرژی سرمایشی و گرمایشی مصرف کند.

تمدن همچنین درباره زمان تعیین شهردار شهر جدید ری نیز گفت: به زودی شهردار ری را تعیین می‌کنیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مختارنوربخش:

    ۲۰۰متر زمین۹۵متر بنا نوساز درمرحله پایان کار باتمام
    امکانات اعم از اب برق گاز تلفن براسفالت داخل شهر سیاهکل
    فاصله با شهرلاهیجان ۱۰کیلومتر باپروانه ومجوز ساخت و
    سند مالکیت شش دانگ داری ویو وچشم
    انداز عالی کوه وجنگل-فروش بصورت نقد واقساط بلند مدت
    یک ساله-۱۲۰میلیون تومان -یا معاوضه
    با ماشین
    دریافت پروانه ساخت-سند مالکیت برای املاک شما دریافت پایان کار-پیمانکاری ساختمان-انجام کارهای اداری -دارایی-شهرداری-ثبت-بخشداری-دهیاری-نقشه ونظارت-بازسازی-مدیریت پیمان-زیرقیمت
    نقشه برداری-مساحت-اخظ کد رهگیری-پایان کار-تعغیر کاربری زمین
    مجوز ساخت-خدمات ملکی-خدمات ملکی-طراحی واجرا ویلا درتمام نقاط استان گیلان مازندران
    فروش زمین مسکونی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.