فروش بسیار خوب « احمق و احمق تر ۲ » در اولین هفته نمایش

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

703775

قسمت دوم فیلم «احمق و احمق تر» که ادامه‌ای بر قسمت اول آن است، در اولین آخرهفته اکرانش در آمریکا پرفروش‌ترین فیلم هفته شد.

به گزارش سرویس هنری ممتاز نیوز به نقل از مهر ، هری و فلوید دو چهره مشهور فیلم «احمق و احمق‌تر» این آخر هفته بار دیگر و پس از بیست سال موفقیت خود را نشان دادند.

این دو شخصیت که به چهره‌های مشهور فرهنگ مردم بدل شده اند، با فروش ۳۸ میلیون دلار در اولین روز اکرانشان، در ردیف اول پرفروش‌ها ایستادند. این مبلغ بسیار بیشتر از رقم ۱۶ میلیون دلاری است که در سال ۱۹۹۴ و در اولین اکران این فیلم حاصل شده بود.

 

جیم کری و جف دانیلز دو بازیگر محبوب فیلم «احمق و احمق‌تر ۲» بیست سال پس از اینکه این زوج با حس شوخ طبعی احمقانه خودشان طرفدارانشان را سرگرم کردند، وارد سینماها ‌شده‌اند. داستان این فیلم درباره جستجو برای یافتن دختر یکی از این دو شخصیت است تا بتواند کلیه‌اش را به پدرش اهدا کند.

پیتر و بابی فارلی کارگردانان و نویسندگان این فیلم هستند و با همراهی رد گرانیت پیکچرز مسئولیت تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده دارند.

703774

در حالی که فروش کلی فیلم اول معادل ۱۲۷ میلیون دلار بود، به نظر می‌رسد فیلم دوم به راحتی بتواند از آن مبلغ عبور کند. با این حال قسمت اول این کمدی در سایت «روتن تومتوز» با ۶۵ درصد بازخورد مثبت روبه رو شده بود در حالی که قسمت دوم تاکنون تنها ۲۷ درصد امتیاز را از نظر خنده دار بودن کسب کرده است.

«احمق و احمق تر» در ۳۱۵۴ سالن سینما به نمایش درآمده است.

فیلم دوم هفته «قهرمان ۶ بزرگ» بود که با فروش ۳۶ میلیون دلار در مکان دوم ایستاد. این فیلم که دو هفته است اکران شده در مجموع ۱۱۱ میلیون دلار فروخته و در ۳۷۷۳ سالن در حال اکران است.

 

«بین ستاره ای» ساخته جدید کریستوف نولان نیز فیلم سوم هفته شد. این فیلم با فروش ۲۹ میلیون دلار در هفته سوم در مجموع اندکی بیش از ۹۷ میلیون دلار را در ۳۵۶۱ سالن سینما ثبت کرده است.

«دختر گمشده» نیز با فروش ۴٫۶ میلیون دلار در مجموع به رقم ۱۵۲ میلیون دلار دست یافته و فیلم پنجم فهرست است.

در همین حال با اکران فیلم «گلاب» ساخته جان استوارت در ۳۷۰ سالن سینما این فیلم فروشی ۱٫۲ میلیون دلاری را ثبت کرد.

 

 

 

اخبار جهان
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.