فروش بعضی از لباس های دسته دوم ممنوع است /شهروندان برای پیگیری مشکلات خود با ۱۴۹۰ تماس بگیرند

۰۱م آذر ،

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت عنوان کرد:

طبق دستور العمل وزارت بهداشت فروش لباسهای زیر و کفش های دسته دوم ممنوع است و شهروندان برای انتقال مشکلات خود با شماره ۱۴۹۰ سازمان غذا و دارو تماس بگیرند.


 
دکتر کاظم ندافی رئیس مرکز سلامت محیط وکار وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  طبق دستور العمل وزارت بهداشت فروش لباس های زیر و کفش هایی که به صورت دسته دوم می باشند به خاطر عوارضی که می توانند برای فرد داشته باشند ممنوع است.
 
وی گفت: اگر لباس های رو و معمولی دسته دوم به طور مناسب مورد شستشو قرار گیرند فروش آنها بلامانع است و باید مردمی که از این نوع لباس های خریداری می کنند حتما خودشان بعد از خرید این نوع لباس ها را مورد شستشو و گندزدایی قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه مردم بهتر از لباس های دسته دومی را که می خرند برای اطمینان بهتر با روش جوشاندن مورد ضد عفونی قرار دهند عنوان کرد:با فروشنده ای که اقدام به فروش لباس های زیر و کفش های دسته دوم بکنند برخورد قانونی صورت می گیرد.
 
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه سازمان مبارزه با قاچاق کالا تلاش های بسیاری را برای جلوگیری از ورود لباس های دسته دوم به کشور می کند خاطر نشان کرد: اگر مردم با چنین مواردی برخورد کردند می توانند با شماره ۱۴۹۰ یا سازمان غذا و دارو تماس بگیرند تا مورد شکایت آنها در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد./ع


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.