فروش خودرو تمام الکتریکی نیسان ناامید کننده است

در میان روند رو به نزول توجه به خودروهای تمام الکتریکی ،خودروی الکتریکی نیسان لیف نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مدیران تجاری نیسان نیز بر این نکته تاکید میکنند.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:در میان روند رو به  نزول توجه به خودروهای تمام الکتریکی ،خودروی الکتریکی نیسان لیف نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مدیران تجاری نیسان نیز بر این نکته تاکید میکنند.

مدیر اجرایی نیسان اندی پالمر در این مورد به خبرنگاران میگوید:”فروش نیسان لیف آن قدر قوی نیست که بخواهیم به آن امیدوار باشیم”.

این قبول شکست مدت کوتاهی پس از این اعلام شد که سیون    Iq الکتریکی نیز با فروش تنها ۱۰۰ عدد عنوان ضعیفترین فروش در بین خودروهای الکتریکی را به خود اختصاص داد و همین باعث شده است تا شرکتهای دیگر خودروسازی کل کسب و کار خود بر روی خودروهای تمام الکتریکی را به آینده موکول کنند که تویوتانیز شامل همین قانون میشود ولی نیسان حاضر به رها کردن کسب و کار خودروی الکتریکی خود نیست.

با این حال ماه سپتامبر سال جاری میلادی بهترین فروش نیسان لیف تاکنون با فروش ۹۸۴ عدد بوده است که البته نمیتوان آنرا با فروش رویایی شورلت ولت با ۲۸۵۱ عدد مقایسه کرد.

به هر حال باید این واقعیت را پذیرفت که فروش خودروهای ترکیبی بسیار بهتر از خودروهای خالص الکتریکی است و بنابراین باید این حق را به شرکتهای بزرگ خودروسازی داد که دیرتر و با تدبیر بهتر وارد این بازار یعنی بازار خودروهای الکتریکی خالص شوند.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.