فروش دستگاه های دست دوم در فروشگاه اپل

در فروشگاه آنلاین اپل روز گذشته انواع مختلف محصولات این شرکت از جمله آی پد و آی پاد های تعمیر شده به فروش گذاشته شده است.
مدل های دست دوم نسل موجود تبلت های آی پد این شرکت با قیمت پایه ۴۴۹ دلار فروش خود را در این سایت آغاز کرده اند. آی پد دست دوم ۱۶ گیگا بایتی با مشخصاتی مانند Wi-Fi، صفحه نمایش retina، دوربین ۵ مگا پیکسلی iSight و Bluetooth 4.0 با ۱۰۰ دلار قیمت بیشتر با قیمت ۵۴۹ دلار به فروش می رسد.
اما اگر شما به دنبال قیمت هایی پایین تر از اینها هستید به شما آی پد ۲ با ظرفیت ۱۶ گیگا بایت را پیشنهاد می دهیم. این تبلت با دارا بودن Wi-Fi و ۳G تنها ۳۳۹ دلار قیمت دارد و با این حساب نزدیک به ۱۳۰ دلار از قیمت آن کاسته شده است.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Apple، دستگاه آی پاد نانو ۸ گیگا بایتی در رنگهای آبی، نقره ای، سبز، صورتی و گرافیتی نیز با ۹۹ دلار به فروش می رسد. البته همین آی پاد با ظرفیت ۱۶ گیگا بایت و رنگ نقره ای یا گرافیتی نیز با قیمت ۱۱۹ دلار عرضه شده است. آخرین مدل آی پاد ساخته شده توسط اپل نیز به صورت دست دوم و با قیمت ۱۶۹ دلار در این سایت در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.