فروش دو هزار دلاری صنایع دستی در نمایشگاه حاشیه اجلاس

مدیر روابط عمومی اتحادیه صنایع دستی کشور به خبرنگار مهر گفت: از روز ششم شهریور ماه همزمان با برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها مهمانان اجلاس تا کنون نزدیک به دو هزار دلار صنایع دستی فروخته شد همچنین میزان فروش ریالی خرید صنایع دستی مردم ایران از این نمایشگاه نیز یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شد.

مصطفی خوشابی افزود: عصر امروز (پنج شنبه) بعد از برگزاری اجلاس، تعدادی از مهمانان از این نمایشگاه دیدن می کنند به همین دلیل استثنا این نمایشگاه تا ساعت ۲۴ امشب باز خواهد بود.

مسئول برگزاری نمایشگاه صنایع دستی حاشیه اجلاس ادامه داد: مهمانانی از کشور لیبی، هند، مالزی و تانزانیا از نمایشگاه صنایع دستی دیدن کرده اند.

خوشابی با بیان اینکه برخی از متخصصان فروش صنایع دستی مسلط به چهار زبان خارجی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند، گفت: آمادگی داریم در صورت درخواست مهمانان تفاهمنامه هایی را برای برپایی نمایشگاه و فروشگاه موقت و فصلی صنایع دستی، دریافت سفارش، ایجاد فضای پایلوت صنایع دستی در کشورهای خارجی به امضا برسانیم.

نمایشگاه صنایع دستی حاشیه اجلاس در برج میلاد برپا شده است و امکان دارد در صورت حضور برخی از مهمانان تا بعد از روز یازدهم یعنی پایان شانزدهمین اجلاس و برگشت مهمانان خارجی، این نمایشگاه تا روز ۱۵ شهریور ماه نیز تمدید شود.


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مریم:

    ۲۰۰۰دلار رقم کمی است ان هم برای میهمانان خارجی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.