فروش فیلم ایرج طهماسب به ۸۰۰ میلیون تومان رسید

98474952406246244249 فروش فیلم ایرج طهماسب به 800 میلیون تومان رسید

فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» با رسیدن به فروش ۸۰۰ میلیونی، خود را به باشگاه میلیاردی ها نزدیک کرد.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» که با استقبال جالب توجه سینماروها در اکران مواجهه شده، شب گذشته ۱۵۰ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش کرده‌ و بدین ترتیب جمع فروش کلی خود را به ۸۰۰ میلیون تومان رسانده است.

در حالی فیلم ایرج طهماسب این روزها جان دوباره ای به گیشه سینمای ایران داده است، که با حل شدن اختلافات حوزه هنری و شهرداری از یک سو و شورای صنفی نمایش در سوی دیگر، تعداد سینماهای نمایش دهنده این فیلم در تهران افزایش یافته و با اضافه شدن سینما آزادی، جمع سینماهای نمایش دهنده «کلاه قرمزی و بچه ننه» به ۳۰ سالن سینما افزایش یافته است.

فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حمید مدرسی ساخته شده است.

این فیلم سومین قسمت از مجموعه سینمایی «کلاه قرمزی» و پس از فیلمهای «کلاه قرمزی و پسرخاله» و «کلاه قرمزی و سروناز» است. هر دو قسمت قبلی این مجموعه با فروش بالا و خوبی در زمان خود مواجه شده و حال سازندگان «کلاه قرمزی و بچه ننه» امیدوارند که این فیلم نیز همچون قسمت های قبلی فروش خوبی داشته باشد و بتواند صدرنشینی گیشه سینمای ایران در سال ۹۱ را بدست آورد.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» داستان شیطنت‌های پسر عمه‌زاست که کلاه قرمزی و آقای مجری را به دردسر می‌اندازد و ماجرای جدیدی پیش می‌آید که منجر به ورود مهمان ناخوانده‌ای می‌شود و …

حمید جبلی، ایرج طهماسب، خسرو احمدی، مهدی باطبی، عیسی یوسفی‌پور، بهادر مالکی، بنفشه صمدی و پوپک مظفری از جمله بازیگران «کلاه قرمزی و بچه ننه» هستند.

به گزارش سینمانگار، فیلم سینمایی «ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی، به فروش ۸۵ میلیون تومانی در سینماهای تهران دست یافت.

مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی، سعید آقاخانی، محسن کیایی، بهشاد شریفیان، علی کوچکی، امیر عزیزی، پوریا رحیمی، زهره بختیاری، ملودی آرام‌نیا، مسعود انتظاری، محمد حاج حسینی، علی گلزاده، علی زمانی، علیرضا رشیدی، کاظم نجارزاده، یوسف قلیچ  و مهدی فقیه بازیگرانی هستند که در «ضد گلوله» به ایفای نقش می پردازند.

مصطفی کیایی علاوه بر کارگردانی «ضد گلوله» نویسندگی فیلمنامه آنرا نیز بر عهده داشته است، که سیمزغ بلورین بهترین فیلمنامه را در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر بدست آورد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در اواسط دهه ۶۰ و اوج دوران جنگ مردی حدودا ۵۰ ساله در تهران مشغول قاچاق نوارهای لس آنجلسی و فیلم های ویدئویی استپ. او در اثر یک اتفاق در می یابد که توموری در سر دارد و تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند. او برای اینکه پس از مرگش نامی از او باقی بماند و خانواده اش هم منتفع شوند تصمیم می گیرند برای دستیابی به این اهداف به جبهه برود و شهید شود اما هر چه تلاش می کند شهادت برای او دست نیافتنی خواهد بود.

به گزارش سینمانگار، فیلم سینمایی «بی‌خداحافظی» ساخته احمد امینی دیگر فیلم اکران عید فطر است که تا کنون مبلغ ۱۰۶ میلیون تومان فروش در سینماهای تهران کسب کرده است.

«بی خداحافظی» با فیلمنامه ای از سعید شاهسواری، نگاهی به زندگی رضا صادقی خواننده مطرح موسیقی پاپ است و داستان آن با سفر این خواننده از بندرعباس به تهران آغاز می‌شود.

رضا صادقی، محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، شقایق فراهانی، مژگان بیات، افشین هاشمی، پیام دهکردی، کوروش تهامی، همایون ارشادی، هومن برق نورد، پرویز سیرتی، مریم بوبانی، ترلان پروانه، مجید جعفری، احمد پور عظمتی و ضیا شجاعی‌مهر از بازیگران فیلم سینمایی «بی‌خداحافظی» هستند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.