فروش قابل توجه ˝زندگی جای دیگری است˝ بدون تبلیغات / روزهای پایانی اکران ˝معراجی‌ها˝

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تازه ترین آمار فروش فیلم های روی پرده؛

فیلم ˝زندگی جای دیگری است˝ که از چهارشبه هفته قبل اکران رسمی خود را آغاز کرد، مورد توجه و استقبال مخاطبین سینمای ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ با گذشت چندین هفته از اکران فیلم های نوروزی، چهار فیلم “معراجی ها” ، “طبقه حساس” ، “چ” و “خط ویژه” هنوز در سینماهای تهران و شهرستان ها پر فروش می باشند و کف فروش این فیلم ها نیفتاده است که تغییری در چینش آن ها اعمال شود.

نزدیک به یک هفته است که فیلم “زندگی جای دیگری است” به کارگردانی منوچهر هادی با چند سینما اکران خود را آغاز کرده و قرار است که این فیلم از این هفته در شهرستان ها هم اکران شود. کم کم فیلم های اکران اول نوروز باید جای خود را به فیلم های تازه تری بدهند. از دهم اردیبهشت ماه فیلم “اشباح” به کارگردانی داریوش مهرجویی در گروه سینمایی آزادی جایگزین “چ” خواهد شد و “معراجی‌ها” جای خود را به “متروپل” مسعود کیمیایی خواهد داد. فیلم “زندگی مشترک آقای محمودی و بانو”، در صورت افت فروش “طبقه حساس” در گروه سینمایی استقلال روی پرده خواهد رفت. تغییر در اکران فیلم ها سبب افزایش مخاطبان خواهد شد و طیف های مختلفی از مردم می توانند فیلمی را مطابق با سلیقه خود را انتخاب کنند و به تماشا بنشینند.

فیلم “طبقه حساس” به کارگردانی کمال تبریزی که پر مخاطب ترین فیلم اکران نوروز تا امروز بوده ، بعد از گذشت نزدیک به شش هفته از اکرانش در تهران به مرز دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده و در شهرستان‌ها نیز یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. در مجموع فروش کل این فیلم از مرز چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قبل است.

فروش “معراجی‌ها” در شهرستان ها بیشتر از تهران است و این فیلم در شهرستان ها مخاطبان بیشتری را به خود اختصاص داده ، تازه ترین فیلم مسعود ده نمکی دو میلیارد در تهران و سه میلیارد ۸۵ میلیون تومان در شهرستان ها فروخته است. این فیلم که روزهای آخر اکرانش را سپری می کند از چهارشنبه دهم اردیبهشت جای خود را به فیلم “متروپل” مسعود کیمیایی خواهد داد.

“چ” فیلم تازه ابراهیم حاتمی کیا بعد از گذشت ۴۲ روز از اکرانش در تهران یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان فروش داشته و ۷۵۰ میلیون تومان در شهرستان ها فروخته است. فروش کل این فیلم تا به امروز یک میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان بوده و هنوز هزینه های تولید این فیلم در نیامده است. “چ” ۵۵ سینما در اختیار دارد.

فروش فیلم “خط ویژه” آخرین ساخته مصطفی کیایی در تهران و شهرستان ها از مرز یک میلیارد و نیم قبل است.

“زندگی جای دیگری است” که اکرانش را به طور رسمی با ۱۴ سینما از چهارشنبه هفته قبل آغازکرد ، بعد از گذشت دو هفته از اکرانش در تهران ۸۰ میلیون تومان فروخت و هنوز اکران این فیلم در شهرستان ها آغاز نشده است.

حبیب اسماعیلی پخش کننده “زندگی جای دیگری است” در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص وضعیت اکران این فیلم گفت: اکران “زندگی جای دیگری است” به طور رسمی از چهارشنبه آغاز شد و بدون تبلیغات در دو روز (پنج شنبه و جمعه) فروش قابل توجهی داشته است. این فیلم در سینما آزادی و پردیس ملت با استقبال بسیاری مواجه شد و سانس های فوق العاده برای این فیلم تشکیل شد.

کارگردانی “زندگی جای دیگری است” بر عهده منوچهر هادی بوده و حامد بهداد، پارسا پیروز فر ، یکتا ناصر و نیکی کریمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.