فروش محصولات خانواده X100 و تیبا با وام ۴ تا ۵ میلیون تومان

هم اکنون پیش فروش محصولات خانواده X100 و تیبا با ارایه پکیج های وام چهار تا پنج میلیون تومانی فعال است و متقاضیان می توانند برای خرید این محصولات ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، به گفته مسئولان  گروه سایپا  در حال حاضر پیش فروش محصولات خانواده X100 و تیبا فعال است و با توجه به این که خیلی از خریداران ممکن است توان خرید محصولات سایپا را نداشته باشند پکیج های وام چهار تا پنج میلیون تومانی برای پیش فروش ویژه عید فطر در نظر گرفته شده است.

 لازم به ذکر: است که زمان تحویل محصولات پیش فروش شده، در ماه های آبان و آذر خواهد بود.

بر اساس این گزارش فروزان مهر مدیر فروش مخصولات برند سایپا  در خصوص خودرو تیبا گفت: خودرو تیبا جزو خودروهای استراتژیک سایپا به حساب می آید و به همین دلیل برنامه های خاصی برای آن در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است  در پنج ماهه اول سال عرضه تیبا تا حدود زیادی کاهش یافته و هم اکنون به میزان ۱۰۰ دستگاه در روز رسیده است.

فروزان مهر در خصوص این کاهش تولید اظهار داشت: برای عرضه مناسب خودروی تیبا به بازار برنامه ریزی مجدد صورت گرفته است وتولید این خودرو تا پایان شهریور به روزانه ۳۰۰ دستگاه خواهد رسید.

وی در مورد استقبال از تیبا گفت: این خودرو به خوبی در میان مردم شناخته شده است. در آخرین نظرسنجی نیز بالاترین رضایت مشتری را کسب کرده است.

براساس این گزارش، هم اکنون فروش فوری این محصول باز است و پیش فروش آن نیز با وام پنج میلیون تومانی انجام می گیردس/.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.