فروش نوزاد در اینستاگرام / قیمت هر نوزاد چند؟

از مدتی قبل متخصصان پلیس فتای تهران با رصد شبکه‌های اجتماعی با چند صفحه در اینستاگرام با موضوع خرید و فروش نوزاد مواجه شدند.

فروش نوزاد در اینستاگرام / قیمت هر نوزاد چند؟

به گزارش ممتاز نیوز، ۴ زن و مرد شیاد با راه‌اندازی صفحه فروش نوزاد در شبکه‌های اجتماعی متقاضیان خرید نوزاد را سرکیسه می‌کردند. آنها که برای فروش هر نوزاد ۱۲۰میلیون تومان پیشنهاد می‌دادند بعد از دریافت پول دیگر جواب طعمه‌های‌شان را نمی‌دادند.

از مدتی قبل متخصصان پلیس فتای تهران با رصد شبکه‌های اجتماعی با چند صفحه در اینستاگرام با موضوع خرید و فروش نوزاد مواجه شدند. در این صفحه‌ها برای فروش نوزادان قیمت‌های کلانی اعلام شده بود و آنطور که شواهد نشان می‌داد افرادی حرفه‌ای در پشت پرده آن قرار داشتند. وقتی تحقیقات پلیس در این‌باره ادامه پیدا کرد مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد گردانندگان همه این صفحه‌ها ۲زن و ۲مرد هستند که هر ۴ متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌شان یک نوزاد ۱۵روزه نیز کشف شد.

بررسی سوابق دستگیرشدگان حاکی از آن بود که آنها پیش از این نیز به اتهام خرید و فروش نوزاد دستگیر شده بودند. شواهد نشان می‌داد آنها در دور تازه فعالیت‌شان برای فروش هر نوزاد ۱۲۰میلیون تومان دریافت کرده، اما دیگر جواب طعمه‌های‌شان را نمی‌دادند.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در این‌باره گفت: تحقیقات درخصوص این پرونده نشان می‌دهد که در یکی از موارد یکی از متهمان در پوشش پرستار بچه به منزل یکی از طعمه‌ها مراجعه کرده و پس از جدا کردن نوزاد از مادرش قصد فروش آن را داشت که در اجرای نقشه‌اش ناکام مانده بود. پس از دستگیری متهمان پرونده آنها در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.