فروش پائیزی فیلم های سینمایی نگران کننده است +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛فیلم های سینمایی که با توجه به فصل پائیز اکران شده اند در سینماهای شهرستان فروش چندان قابل توجهی را رقم نزده اند. گرچه با اکران فیلم سینمایی “کلاه قرمزی و بچه ننه” که فروش قابل توجهی داشته  است؛ انتظار می رفت تحولی در چرخه اکران بوجود بیاید اما این فیلم ها نتوانستند پس از یک  هفته اکران فروش قابل قبولی را از گیشه های سینمایی بدست آورند.
بنابراین گزارش؛ این موضوع تاحدودی طبیعی است زیرا با پایان یافتن تعطیلات و آغاز بازگشایی مدارس انتظار افت فروش فیلم های در حال اکران احساس می شود.
لازم به ذکر است؛ فیلم سینمایی “بغض” به کارگردانی “رضا درمیشیان” با ۱۰ روز اکران خود در سینماهای شهرستان فروشی ۶ میلیون تومانی را برای خود رقم زده است.

فیلم سینمایی “من همسرش هستم” به کارگردانی “مصطفی شایسته” با داشتن ۳ سالن سینمایی و ۳ روز نمایش فروشی ۱۲ میلیون تومانی را برای خود رقم زد.
اکران این فیلم در اصفهان یک هفته ای است که آغاز شده اما در مشهد ، گوهردشت نمایش عمومی آن از روز جمعه آغاز شده است.

فیلم سینمایی “بوسیدن روی ماه” به کارگردانی “همایون اسعدیان” تاکنون اکران موفقی نداشته است این فیلم با داشتن ۵ سالن سینمایی در شهرستان و ۵ روز اکران عمومی توانست فروشی ۳ میلیون تومانی را از گیشه های سینمایی در شهرستان نصیب خود کند.
این فیلم در مشهد، اهواز، خرم آباد، تبریز، ارومیه، آمل، ساری، شهرکرد، بابل و زنجان آغاز شده است.

فیلم سینمایی “کلاه قرمزی و بچه ننه” که فیلم پرفروش گیشه های سینمایی در شهرستان است این روزها افت فروش بسیاری پیدا کرده است این فیلم با داشتن ۴۱ سالن سینمایی و ۴۴ روز نمایش مجموع فروشی ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زده است.

فیلم سینمایی “ضد گلوله” که آخرین هفته اکرانش را در سینمای سرگروه سپری می کند با داشتن ۲۱ سالن سینمایی و ۴۴ روز نمایش فروشی ۱۸۲ میلیون تومانی را برای خود رقم زد.

فیلم سینمایی “تو و من” به کارگردانی “محمد بانکی” با داشتن ۲۲ سالن سینمایی و همچنین ۲۵ روز اکران فروشی ۲۲۵ میلیون تومانی را برای خود رقم زد.
گوهردشت، کرج، گناباد، بندرعباس، و آبادان نیز به تازگی این فیلم سینمایی را اکران کردند این فیلم در شهرستان نیز مخاطبان خاص خود را دارد.

فیلم سینمایی “بی خداحافظی” که از سینماهای تهران خداحافظی کرده است در شهرستان ۱۶ سالن سینمایی در اختیار دارد و ۴۴ روز از اکران عمومی آن می‌گذرد این فیلم در نهایت فروشی ۱۴۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زده است.

گفتنی است؛ انتظار می رفت با اضافه شدن سالن های سینمایی برای فیلم های سینمایی در حال اکران این فیلم ها بتوانند در هفته اول اکران خود فروش قابل توجهی بدست آورند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.