فریاد صبا از سازهای جهانی در آلبومش بهره می‌برد

۰۱م آذر ،

کریمی با اشاره به اشتغال به تولید آلبومی جدید:

فریاد صبا از سازهای جهانی برای ساخت قطعات موسیقی ایرانی با سبکی متفاوت استفاده می کند.

پیام کریمی، سرپرست گروه موسیقی سنتی “فریاد صبا” در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران ؛ گفت: این  گروه در سال هزار و سیصدو هشتاد و پنج با هدف به نمایش گذاشتن پدیده ای نو به مخاطبان تشکیل شد و همواره تمام سعی خود را به منظور حفظ و اشاعه هنر اصیل موسیقی سنتی کرده است.
این خواننده عنوان کرد: به نظر من یکی از دلایل متفاوت بودن این گروه استفاده از سازهای جهانی در ساخت قطعات موسیقی سنتی است.
وی افزود: در حال حاضر “فریاد صبا” با ارائه آلبوم “رویای نو” باز هم توانایی خود را در این عرصه به رخ همگان کشیده و باز هم در تامین نیاز مخاطبان این سبک موفق بوده است.
کریمی ادامه داد: قرار است به زودی برای علاقه مندان به “فریاد صبا”  آلبوم جدیدی که هنوز اسمی برای آن مشخص نشده را روانه بازار کنیم که در مرحله تولید قرار دارد.
صالحی در ادامه از کنسرتهایی که قرار است اجرا شود گفت: بعد از پایان ماه محرم و صفر کنسرت های متعدد و ویژه ای را در شهرهای زیادی از ایران اجرا خواهیم کرد و در ضمن هماهنگی، برای اجرای کنسرت در خارج از کشور نیز تدارک دیده شده که به زودی آدرس مکان و زمان کنسرت ها را در اختیار علاقه مندان قرار خواهیم داد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.