فریاد مخالفت مردم کویت در جهتی مخالفت با تغییرات در قوانین پارلمانی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

بخشایشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان نمود

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: iبه دنبال اعمال تغییرات در قوانین پارلمانی کویت، موج اعتراضات در این کشور آغاز و صدها هزار نفر iبه خیابان‌ها آمدند تا فریاد مخالفت خود را iبه گوش حاکمیت برسانند.

احمد بخشایشی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه فراگیری موج بیداری اسلامی در منطقه گفت: در پی وقوع انقلاب و فراگیری تمدن اسلامی در منطقه، حرکتی رو iبه رشد با نام بیداری اسلامی شکل گرفته است.  
 
وی در ادامه با بیان اینکه موج بیداری اسلامی هم اکنون کویت را فرا خوانده است، افزود: در ماه‌های اخیر، کشورهایی چون بحرین، یمن، تونس و مصر با موج بیداری اسلامی و اعترضات مردمی روبه رو بوده شده و اکنون دامنه آن iبه کویت رسیده است چراکه مردم این کشور برای احقاق خواسته‌های خود iبه پا خواسته‌اند.  
 
بخشایشی ادامه داد: پلیس کویت با معترضان رفتاری خشونت‌آمیز و سرکوبگرانه داشته با این وجود اعتراض کنندگان دست از تظاهرات برنداشته و تا رسیدن iبه نتیجه، اعتراضات خود را ادامه می‌دهند.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان نمود: iبه دنبال اعمال تغییرات در قوانین پارلمانی کویت، موج اعتراضات در این کشور آغاز و صدها هزار نفر iبه خیابان‌ها آمدند تا فریاد مخالفت خود را iبه گوش حاکمیت برسانند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.