فرکی:نتیجه دور رفت را برابرمس جبران می‌کنیم

۲۹م دیماه ،

به گزارش فارس، حسین فرکی امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس و فولاد خوزستان اظهار داشت: این دیدار برای هر دو تیم از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است، برای مردم کرمان و باشگاه مس احترام خاصی قائل هستم، اما به دلیل شرایط موجود در جدول و رقابت فشرده تیم‌های بالای جدولی باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و با دست پر از کرمان خارج شویم.

فرکی افزود: مس طی چند هفته اخیر در جدال با تیم‌های بالای جدولی همچون سپاهان، نفت، تراکتور و استقلال رقابت سخت و فشرده‌ای داشته و در مجموع نتایج مورد رضایت هوادارانش را کسب نکرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: در دیدار دور رفت هم دو تیم در شرایط سختی به مصاف هم رفتند و در نهایت بر خلاف جریان بازی مس با اتکا به تجربه رضا عنایتی و درایت قاسم‌پور که از دوستانم است، توانست از آن دیدار با دست پر خارج شود.

وی عنوان کرد: در دیدار فردا با وجود در اختیار نداشتن بازیکنانی چون آرش افشین و مهرداد جماعتی به فکر جبران نتیجه دور رفت هستیم، بازیکنان جایگزین این نفرات نیز در شرایط خوبی به سر می‌برند و جایگاه و تفکر آن‌ها نیز همچون سایر نفرات تیم در خدمت موفقیت تیم است.

فرکی در پاسخ به سئوالی پیرامون کنار گذاشته شدن ابراهیم قاسم‌پور از تیم مس و حضور لوکا بوناچیچ بر روی نیمکت این تیم گفت: این تصمیم در حیطه اختیارات و مسئولیت‌های مدیریت باشگاه مس است، من برای تمام همکارانم در ایران اعم از داخلی و خارجی احترام قائل هستم.

این سرمربی فوتبال خاطرنشان کرد: در صورتی که نتایج مورد دلخواه مردم و هواداران مس با این انتخاب رقم نخورد، دلسردی و نگرانی برای مردم و هواداران کرمانی بوده و در این موقعیت نیز مدیریت است که باید مدیرتی بحران را انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سئوالی پیرامون برخورد برخی هواداران در اهواز با وی و پرتاب شی به سمت او در دیدار برابر پرسپولیس در دور رفت مسابقات گفت: همه مردم اهواز این‌گونه نیستند، آن اتفاق را یک فرد رقم زد و قطعا لطف خداوند در آن دیدار شامل حال من شد.

وی تصریح کرد: جرقه‌های تغییر وضعیت فولاد در این فصل را همان حرکت رقم زد من همیشه توکلم به خدا بوده و هست، بازیکنان ما در همان دیدار تلاش خود را به کار گرفتند و شرایط را عوض کردند و در ادامه فصل نیز با اتکا به اتحاد و تلاش خود توانستند در این جایگاه قرار گیرند.

فرکی خاطرنشان کرد: اکنون نیز شرایط در اهواز خوب است و همه مردم و مسئولان از تیم حمایت می‌کنند، البته نباید مغرور شویم و از هم‌اکنون همه چیز را تمام شده بدانیم و جایگاه خود را بالای جدول بدانیم، بلکه باید تلاش خود را بیشتر کنیم و در ادامه همین روند را دنبال کنیم.

این سرمربی فوتبال در پاسخ به سئوالی پیرامون وضعیت تیم ملی و فوتبال ملی کشورمان گفت: فرصت‌ها همیشه گران قیمت می باشند، نباید آن را به آسانی از دست داد در صورتی که بتوانیم از فرصت‌ها استفاده کافی کنیم، تیم ملی ما راهی جام جهانی می‌شود، اما اگر استفاده خوبی نکنیم، فشار ناشی از این عدم صعود به جامعه وارد می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه به این مسئله معتقدم که با رفتن فوتبالمان به جام جهانی فوتبال ما آنچنان سودی نمی‌کند، گفت: ساختار فوتبال ما باید تغییر کند، حق فوتبال ما رنکینگ فعلی فیفا و آسیا نیست، همه ما باید از تیم ملی حمایت کنیم و در ادامه ساختار فوتبال را تغییر دهیم و آدم‌های فوتبالی را به جایگاه واقعیشان برسانیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.