فرکی: برای کسب پیروزی به میدان رفتیم

۲۶فروردین۱۳،

 حسین فرکی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: بازی خوبی را هر دو تیم از خود به نمایش گذاشتند، موقعیت‌های زیادی روی دو دروازه ایجاد شد، با دو تفکر به این مسابقه پای گذاشتیم، می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و همچنین تراکتورسازی با حمایت هوادارانش در خانه به هیچ تیمی باج نمی‌دهد.

به گزارش فارس، وی افزود: برای کسب پیروزی به میدان آمدیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم در نهایت برنده شویم. در نیمه دوم می‌دانستیم تراکتورسازی برای ما خطرساز است، زمانی که عباس پورخسروانی مصدوم شد و دقایقی برای معالجه بیرون آمد در شرایطی که یک یار کمتر داشتیم گل خوردیم تا در نهایت به یک امتیاز بسنده کنیم. داوری این دیدار خوب بود و مشکلی از این بابت وجود نداشت.

سرمربی فولاد در مورد بازی نکردن آرش افشین اظهار داشت: افشین در این مسابقه مصدومیتی داشت او را همراه با خودمان به تبریز آوردیم اما صلاح نبود او را در این دیدار به میدان بفرستیم.

فرکی در مورد اینکه آیا می‌توانند سهمیه آسیا را کسب کنند، اظهار داشت: برای گرفتن امتیاز به تبریز آمدیم تا کارمان را راحت‌تر کنیم اما در نهایت بازی مساوی شد. تمام تلاش‌مان را در ادامه انجام می‌دهیم و امیدواریم سهمیه آسیا را به دست آوریم.

وی در مورد اینکه آیا با فولاد قراردادش را تمدید می‌کند و اینکه گفته می‌شود گسترش فولاد تبریز به او پیشنهاد هدایت این تیم را داده است، عنوان کرد: تا پایان فصل به قراردادم متعهد هستم. مسئولان فولاد برای تمدید از من برنامه خواستند که هنوز جوابی به این درخواست نداده‌ام. هیچ پیشنهادی به من نشده است و اگر باشگاهی هم پیشنهاد بدهد آن را برای پایان فصل و زمانی که دیدارهای فولاد به پایان برسد، نگه می‌دارم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.