فرکی: اصراری برای جذب بازیکن داخلی نداریم/ لیل تا ۲ روز دیگر نظرش دربارهٔ افشین را می‌گوید

۲۸م آذر ،

سرمربی تیم فولادخوزستان گفت: باتوجه به این‌که تمام تیم‌ها به بازیکنان داخلی خود احتیاج دارند، اصراری برای جذب بازیکن داخلی نداریم.

حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: پس از بازی با سپاهان در جام‌حذفی سه روز به تیم خود استراحت دادیم و از دو روز پیش تمرینات‌مان را از سر گرفتیم تا خود را برای بازی با داماش آماده کنیم.

وی افزود: زمان بسیاری برای تمرینات بهتر و اقدام برای جذب بازیکن نداشتیم و به همین جهت براساس روال همیشگی در طول فصل، برنامه‌های خود را پیش بردیم.

سرمربی تیم فولادخوزستان ادامه‌داد: رقابت‌های جام‌حذفی را در تعطیلات نیم‌فصل برگزار کردند و همین امر سبب شد ما نتوانیم آ‌ن‌گونه که می‌خواهیم به بررسی نقاط ضعف و شناسایی بازیکنان مورد نیازمان بپردازیم.

وی تصریح‌کرد: با این وجود برای تقویت تیم خود چهار بازیکن داخلی مدنظرمان بود ولی متاسفانه به سبب این‌که تیم‌ها شرایط خوبی ندارند و درگیر جام‌حذفی می باشند، باشگاه‌ها با خروج بازیکنان‌شان مخالفت کردند.

فرکی اظهارکرد: دیگر اصرار بسیاری روی جذب بازیکن داخلی نداریم و سعی کردیم با جذب یکی از بازیکنان امیدمان، تا اندازه‌ای تیم را تقویت کرده و اکنون نیز به دنبال جذب دو بازیکن خارجی هستیم.

وی خاطرنشان‌کرد: بازیکنان مدنظرمان در پست‌های مدافع و مهاجم می باشند و اگر بتوانیم بازیکنان مورد نیازمان را جذب کنیم، در نیم‌فصل دوم پیشرفت بهتری خواهیم داشت.

سرمربی تیم فولادخوزستان دربارهٔ آخرین وضعیت آرش افشین گفت: این بازیکن اقدامات لازم را انجام داده است و تا دو روز دیگر باشگاه لیل فرانسه دربارهٔ جذب این بازیکن نظر خود را اعلام خواهد کرد ولی به دنبال این هستیم که زودتر از تصمیم آن‌ها باخبر شویم زیرا زمان بسیاری تا پایان فصل نقل و انتقالات نمانده و ما باید برای حضور یا عدم‌حضور این بازیکن در تیم، برنامه‌ریزی کنیم.

وی دربارهٔ عملکرد تیم‌ملی در بازی‌های غرب آسیا بیان‌کرد: عملکرد از نظر نتیجه‌گیری خوب نبود ولی ممکن است کادر فنی با اهداف خاصی این مسابقات را دنبال کرده و بیشتر روی میدان دادن به جوانان برنامه‌ریزی کرده باشد.

فرکی ادامه‌داد: شاید انتظار ما این بود که عملکرد بازیکنان ما بهتر از این باشد و بهتر نتیجه بگیریم زیرا در سال‌های قبل نیز با تیم دوم توانسته بودیم در این مسابقات قهرمان شویم. امیدوارم کادر فنی تیم‌ملی در این مسابقات با میدان دادن به جوانان، نتایج خوبی را گرفته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.