فرکی: بازیکنان فولاد شاهکار کردند

۰۸م آذر ،

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنان امروز بسیار زحمت کشیدند و شاهکار کردند.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین فرکی پس از پیروزی ۳ بر ۲ فولاد خوزستان برابر استقلال اظهار داشت: در جلسه قبل از بازی گفتم با توجه به جدول ما به دنبال بازی هجومی هستیم. خواستیم طوری بازی کنیم که هوادار لذت ببرد. ما مقابل صدرنشین بازی کردیم. انگیزه های بسیار زیادی برای کسب ۳ امتیاز داشتیم.
وی ادامه داد: در ادامه بازی به هدفمان رسیدم. به همه بازیکنان تبریک می گویم. آنها یک بازی خوب و زیبا و جذاب و دیدنی مقابل استقلال به نمایش گذاشتند و بردیم. نتیجه این بود که بازیکنان خودشان را باور کردند. تحت تاثیر نام استقلال قرار نگرفتند و باز هم موقعیت داشتیم و خوشحال و راضی هستیم. روند رو به جلویی داشته ایم و با یک پیروزی دیگر نشان دادیم شرایط خوب است. فرکی تصریح کرد: بازی با استقلال را باید ظرف چند ساعت ‌آینده فراموش کنیم و آماده شویم برای بازی بعد. دنبال هدف نهایی هستیم استقلال خیلی خوب بود اما بازیکنان ما شاهکار کردند. سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در خصوص حرکت کرمی بعد از به ثمر رساندن گل که منجر به گرفتن کارت زرد شد، گفت: او حرکت حرفه ای نکرد و به دلیل جوانی این کار را انجام داد و کارتی که گرفت درست بود. بازیکنان ما انگیزه بالایی داشتند. به خاطر نبود امیرآبادی که دچار مصدومیت شد ضرر کردیم. فرکی در خصوص بحث حرفه ای شدن بازیکنان یادآور شد: باید در بحث حرفه‌ای بیشتر دقت کنیم.
وی در مورد جدایی افشین از فولاد گفت: وضعیت افشین بعد از بازی با نفت مشخص می شود. با هماهنگی باشگاه سفری به فرانسه دارد. خوشحال می شویم که افشین خارج از ایران بازی کند اما اگر رفت و برگشت خوشحال می شویم چون او بازیکن ارزشمندی است و به او نیاز داریم. امروز هم خیلی خوب تلاش کرد. امیدوارم تکلیف او به زودی مشخص شود. اگر افشین برود تلاش می کنیم جایگزین خوبی پیدا کنیم تا دچار مشکل نشویم.
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در خصوص اینکه در این بازی دو بار از حریف پیش افتادند اما خیلی زود دروازه شان باز شد، تصریح کرد: این اتفاق در بازی با تراکتورسازی هم افتاد. ۳ بر یک جلو بودیم گل خوردیم. استرس به تیم وارد شد و باید تمرین کنیم جلوی هیجان خود را بگیرم. استفاده از بازیکنان با تجربه در این موقع مهم است. هیجان بعد بازی سبب شد تمرکز تیم بهم بخورد. در برابر استقلال ۲ بار مساوی کردیم. بازیکنان باید هیجانات خود را بگیرند و آب دیده‌تر شوند که چطور از گل محافظت کند. به همه گفتم اما شرایط برخی اوقات طوری است که پیش می‌آید. سرمربی فولاد در ارتباط با اینکه در جناحین ضعیف عمل می کنند، گفت: آنها کم کار نبودند. به هر کدام وظیفه داده بودم. تا وقتی نتیجه مساوی بود تاکید بود گوشه ها به جناحین کمک کنند. این بازی مهم بود که گل اول را بزنیم. پیش بینی کرده بودیم کجای زمین خالی است، چطور باید پر کنیم. بازیکنان وظایف خود را خیلی خوب انجام دادند و آن چیزی که خواستم را به خوبی انجام دادند. یکسری کار اضافه بود که برای تیم ما مشکل ساز شد. فرکی اظهار داشت: دقیقا می‌دانستم حمودی میل به نفوذ زیاد دارد، آنها را خوب آنالیز کردیم. فضاهای پشت راه حمله بود از آن فضاها استفاده کردیم اگر دقت می کردیم تعداد گل ها بیشتر می‌شد. کمی در ضربات آخر خوب عمل نکردیم اما در مجموع خوب عمل کردیم./ق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.