فرکی: سپاهان از دو تک موقعیت خود نهایت استفاده را برد/خوشایند بازی نکردیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

با گل نشدن پنالتی روحیه بازیکنان ما خراب شد/حاتمی را به سبب ناهماهنگی استقلال نداشتیم

فوتبال ایران

حسین فرکی پس از شکست دو بر صفر برابر سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: تیم ما خوشایند بازی نکرد و بازی دو نیمه متفاوت داشت. به طور طبیعی هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌ایم اگر بازی‌های هفته اول را بررسی کنیم متوجه می‌شویم که تیم‌ها بر روی تک‌موقعیت امتیازهای لازم را گرفتند و هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌اند.

وی ادامه داد: در اولین بازی هم بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند و برای سپاهان موقعیت ایجاد کردند که در نهایت سپاهان از دو تک‌موقعیت خود نهایت استفاده را برد. در نیمه اول سپاهان سرتر بود اما در نیمه دوم ما بازی را در اختیار گرفتیم. با از دست دادن ضربه پنالتی هم روحیه تیم ما خراب شد، اگر آن پنالتی گل می‌شد شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. ما در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم. به سپاهان بابت این برد تبریک می‌گویم. گل دوم را در زمانی خوردیم که شکست یک بر صفر با دو بر صفر برای ما فرقی نمی‌کرد و ما در ضد حمله گل دوم را خوردیم.

سرمربی فولاد در مورد ۹ کار زرد این بازی گفت: بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند و فشار بسیاری رویشان بود به همین خاطر بعد از دست دادن توپ بر روی بازیکن حریف خطا می‌کردند. در چنین سطحی نباید این همه اخطار داده شود البته قطعاً سپاهان و فولاد در هفته‌های آینده اشتباهات کمتری خواهند داشت.

فرکی در مورد وضعیت فرزاد حاتمی و حسن جعفری گفت: جعفری مصدوم بود و سلامتی او برای ما مهمتر بود. برای آنکه ما او در بازی‌های آینده استفاده کنیم امروز به او استراحت دادیم. ایوب والی هم مصدوم شد و او را همراه تیم به اصفهان نیاوردیم. فرزاد حاتمی اما از نظر مقررات دچار مشکل شد و باشگاه قبلی‌اش (استقلال) باید نامه‌ای به این بازیکن می‌داد تا به سازمان لیگ ارائه کند که ناهماهنگی‌ها در ارسال نامه سبب شد او را در اختیار نداشته باشیم.

 

به نقل از خبرگزاری فارس

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.