فرکی: گفته بودم که می‌خواهیم تماشاگرپسند بازی کنیم/بازیکنانم شاهکار کردند

۰۸م آذر ،

amir kholoosi (10 of 10)-1.jpg

سرمربی تیم فوتبال فولاد پس از پیروزی تیمش برابر استقلال گفت: خوشحالم که بازیکنانم خود را باور داشتند و تحت تاثیر نام و جایگاه حریف قرار نگرفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر استقلال گفت: در نشست خبری پیش از بازی گفته بودم که در این بازی به دنبال یک بازی هجومی هستیم که تماشاگر پسند باشد. خوشبختانه این اتفاق مقابل استقلال رخ داد در حالی که حریف در صدر جدول و بالاتر از ما قرار داشت. ما انگیزه‌های بسیاری داشتیم که در این بازی پیروز شویم. جا دارد که به بازیکنانم تبریک بگویم که یک بازی جذاب و دیدنی برابر حریف قابل احترامی مثل استقلال انجام دادند و پیروز شدند. همچنین بیش از آنکه از این نتیجه خوشحال باشم از این خوشحالم که بازیکنانم خودشان را باور داشتند و تحت تاثیر نام و جایگاه حریف قرار نگرفتند. ما موقعیت‌های بسیاری در این بازی داشتیم و خوشحالم که توانستیم روند شکست ناپذیری‌مان را با این پیروزی خوب ادامه دهیم. پس از چند ساعت این پیروزی را فراموش می‌کنیم و برای بازی آینده آماده می‌شویم. در مجموع می‌توانم بگویم که بازیکنانم امشب شاهکار کردند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در ادامه دربارهٔ حرکت ناشایست عبدالله کرمی که پس از زدن گل اول به سمت هواداران استقلال رفت و آن‌ها را با شادی‌اش تحریک کرد گفت: این کار از احساسات ناشی می‌شود که جریمه‌اش کارت زردی بود که به درستی دریافت کرد. بازیکنان ما انگیزه بسیار بالایی داشتند که در این بازی پیروز شوند و دل هم‌بازی‌شان را که مصدوم شده بود، یعنی مهدی امیرآبادی خوشحال کنند. اشتباه‌هایی نظیر آنچه کرمی انجام داد به خاطر جوانی است ولی امیدوارم در بازی‌های آینده حرفه‌ای‌تر عمل کنیم.

در ادامه خبرنگاری از فرکی پرسید با توجه به اینکه احتمال دارد آرش افشین را در نیم فصل از دست بدهد دربارهٔ جایگزین او فکری کرده است یا خیر؟ فرکی پاسخ داد: وضعیت او پس از بازی با نفت مشخص می‌شود. ماندن یا نماندنش در آن تیم خارجی به شرایط آینده بستگی دارد. امیدوارم که افشین در فوتبالش موفق باشد اما اگر شرایط به گونه‌ای شد که به ایران بازگشت خوشحال می‌شوم که در فولاد بازی کند. او برای ما ارزشمند است و امروز هم دیدید که تلاش بسیاری کرد. امیدوارم وضعیت او زودتر مشخص شود. اگر افشین رفتنی شود، مطمئنا به فکر جایگزین مناسبی برای او هستیم.

در ادامه خبرنگار دیگری به فرکی گفت که چرا تیمش پس از آنکه به گل می‌رسید بلافاصله مغلوب مهاجمان حریف می‌شد و گل می‌خورد؟ سرمربی فولاد در پاسخ گفت: این اتفاق یک بار هم در بازی تراکتورسازی افتاد و ما بلافاصله پس از زدن گل سوم گل خوردیم و به تیم‌مان استرس وارد شد. ما باید تمرین کنیم که جلوی هیجان‌های خود را بگیریم. ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم که در چنین مواقعی از آن‌ها انتظارات بسیاری داریم. بازیکنان ما باید جلوی هیجانات خود را بگیرند و آب‌دیده‌تر شوند. البته این مسائل رابه آن‌ها گوشزد کرده بودیم اما گاهی در بازی شرایطی پیش می‌اید که بازیکنان مسائل را از یاد می‌برند.

در پایان یکی دیگر از خبرنگاران به فرکی گفت که آیا بازنگشتن دو بازیکن کناری تیمش به عقب تاکتیک او بوده یا کم‌کاری بازیکنانش؟ وی در پاسخ گفت: بازیکنانم کم‌کاری نکردند بلکه وظیفه‌ای که به آن‌ها داده بودیم را انجام دادند. به هر حال کسی که به دنبال لذت بردن از فوتبال است، باید ریسک بعضی کارها را بپذیرد. ما از بازیکنان کناری‌مان خواسته بودیم که به خط حمله کمک کنند و در عوض هافبک‌هایمان را مامور کرده بودیم که جای خالی آن‌ها را پر کنند. ما هر چه از بازیکنان خواسته بودیم عمل کردند اما بعضی اوقات کارهای اضافه‌ای کردند که برای ما مشکل‌ساز شد. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما بعضی فرصت‌ها را با بی‌دقتی از دست دادیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.