فرکی: ۷۰ دقیقه برتر از حریف بودیم/در صورت تمایل کریمی او را جذب می‌کنیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۵ آبان ۹۱،

02-44.jpg

سرمربی تیم فولاد خوزستان پس از پیروزی تیمش برابر فجر سپاسی شیراز گفت: در ۷۰ دقیقه ابتدایی بازی برتر از حریف بودیم و در ۲۰ دقیقه پایانی با احتیاط کار نمودیم.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر فجر سپاسی شیراز در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور اظهار نمود: همان گونه که پیش‌بینی می‌کردیم، بازی سختی بود ولی از آنجا که شناخت خوبی از تیم حریف داشتیم، توانستیم iبه خوبی بر بازی مسلط شویم و iبه نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.

وی افزود: تیم حریف در نیمه دوم پس از تعویض‌هایی که انجام داد تا اندازه‌ای میانه‌های زمین را از ما گرفت و با توجه iبه بازیکنان جوانی که داشت، مالک توپ و میدان شد و خوشحالیم که در دقایق پایانی زیر فشار حریف دفاع خوبی را انجام دادیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما روی یک اشتباه فردی گل خورد ولی در نهایت هدف اصلی ما سه امتیاز بازی بود که توانستیم آن را iبه دست بیاوریم و جایگاه خود را در جدول iبهبود بخشیم.

وی عنوان نمود: صحنه پنالتی روی بازیکن برزیلی ما جزو یکی از اشتباهات بزرگ داوری بود چون ما اگر می‌توانستیم روی آن صحنه iبه گل برسیم روند بازی تغییر می‌کرد.

فرکی خاطرنشان نمود: هواداران ما در این بازی برای ما سنگ همه گذاشتند و روحیه مضاعفی iبه بازیکنان ما دادند و جا دارد در این روز عید این پیروزی را iبه آن‌ها تقدیم کنیم.

وی افزود: تیم ما iبه ترکیب خوبی رسیده و کیفیت بازیکنان خارجی ما نیز iبهتر از قبل شده است ولی قصد نداریم iبه سبب داشتن بازیکن خارجی احساسی دست iبه تغییر ترکیب بزنیم ولی در آینده سعی می‌کنیم از بازیکنان خارجی خود بیشتر در زمین استفاده کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان اظهار نمود: در ادامه رقابت‌ها تیم ما همچنان iبه دنبال کسب نتیجه مطلوب است تا بتوانیم روند صعودی خود را تا پایان نیم‌فصل ادامه دهیم و خود را iبه بالای جدول برسانیم.

وی درباره معاوضه آرش افشین با میلاد میداودی و جذب علی کریمی iبه تیمش گفت: با معاوضه موافق نبودم چون داشتن آرش افشین آرزوی هر تیمی است و سببی نیز برای این اقدام نمی‌بینم. درباره علی کریمی نیز با باشگاه هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم تا در صورت تمایل این بازیکن، او را iبه خدمت بگیریم چون برای ما حضور چنین بازیکنی در تیم‌مان افتخار بزرگی است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.