فرگوسن بار دیگر چلسی را مورد انتقاد قرار داد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

سرمربی شیاطین سرخ خطاب سرمربی آبی پوشان گفت: من بازیکنان iبهتری را خریداری نمودم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران و iبه نقل از  خبرگزاری  تری بال فوتبال: الکس فرگوسن که شب قبل تیمش در  دیداری جنجال بر انگیز چلسی ۹ نفره را ۳ بر ۲ مغلوب نمود و با اختلاف یک امتیاز، آبی پوشان را  از صدر جدول  iبه پایین کشید و جای آنها را اشغال نمود،  دوباره iبه مقایسه ی دو تیم پرداخت و اعلام نمود که قرارداد هائی که  او در فصل  تابستان iبه امضا رسانده است بسیار کار آمد تر از قرار داد چلسی با ستاره هایش بوده است.
 فرگوسن اخیرا چندین مرتبه  iبه چلسی حمله نموده است و این موضوع  سبب شده تا اهالی فوتبال iبه این نتیجه برسند که این رفتار غیر منطقی  از مسئله  ای دیگر منشعب می گردد.
 فرگوسن در مصاحبه ای پیش از  دیدرا لیگ برتری  شب قبل نیز گفت که چلسی  در وقت سرمربی  گری مورینیو بسیار قوی تر از حال حاضر بود واین اعتماد بنفس که آنها ز کامیابی های اخیر گرفته اند کاذب است.
 چلسی  iبه سرمربی  گری دی متئو در فصل تازه بسیار قوی ظاهر شده و فصل قبل را نیز  با عناوین قهرمانی لیگ  قهرمانان اروپا و جام حذفی iبه پایان برد در حال حاضر خطر بزرگی برای منچستر یونایتد رسیدن iبه عنوان قهرمانی  محسوب می گردد و همین موضوع سبب شده تا او ازهر فرصتی  استفاده نمود و یاران چلسی  را مورد انتقاد قرار دهد.
فرگوسن همچنین معتقداست: استعداد های اون هارزاد دراین تیم در حال هدر رفتن است او می تواند تا پایان فصل خود را از وضعیت نجات دهد و iبه تیم دیگری  بپیوندند که این دیدگاه  او بسیار مغرضانه iبه نظر می رسد.
 فرگوسن در این ارتباط گفت:  چلسی از وقت رفتن دروگبا بسیار تغییر نموده است خط دفاعی آنها مشکلات فراوانی دارد اما آنها iبه جای  رفع آن مهاجم خریدند خرید ماتا،  هارزاد و اسکار همزمان ریسک بزرگ بوده که من فکر می نمایم اگر این iبها ها صرف خط دفاعی می شدبهتر بود اما ما فان پرسی و ماگاوار خریدیم و این بدین معنی است که ما بسیار علاقمند تر در فصل نقل وانتقالات عمل نموده ایم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.