فرگوسن: فن پرسی فوق العاده است

۱۰م دیماه ،

اخبار لیگ برتر انگلیس : فوتبال آنلاین : سرمربی منچستریونایتد با تمجید از دفاع خوب حریف اعلام کرد: بازی آهسته آن‌ها سرعت تهاجم تیمش را کشته بود.

به گزارش فوتبال آنلاین منچستریونایتد دیدار هفته بیستم خود در لیگ برتر انگلیس را با نتیجه ۲ بر صفر برابر وست برومویچ آلیبون به پایان رساند.

گرت مک اولی در دقیقه ۹ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. رابین فان پرسی نیز ۹۱ گل دوم شیاطین را زد تا این تیم ۴۹ امتیازی شده و فاصله خود در صدر جدول با تیم دوم را در همان ۷ امتیاز حفظ کند.

فان پرسی در دقیقه ۶۶ به جای شینجی کاگاوا که به تازگی از آسیب دیدگی رهایی یافته وارد زمین شد و بار دیگر تاثیر گذار ظاهر شد.

الکس فرگوسن در مورد این دیدار گفت: رابین وارد زمین شد و بازی را به سود ما تغییر داد. او بازیکن بسیار خوبی است. هر زمانی که توپ به او می‌رسد، آن را برمی‌دارد و به سوی دروازه حریف حرکت می‌کند.

فرگوسن پس از این در مورد دفاع محکم تیم استیو کلارک که در خارج از خانه شکننده‌تر از ورزشگاه خانگی است صحبت کرد.

وی عنوان کرد: آن‌ها در محوطه جریمه خودی بسیار عالی عمل می‌کردند. سرسختانه جنگیدند و تمامی راه‌های نفوذ ما به دروازه‌شان را بسته بودند. باید با این موضوع کنار می‌آمدیم. بازی آهسته آنها سرعت تهاجم ما را کشت ولی در نهایت با دست پر خارج شدیم.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.