فریادشیران: ذوب‎آهن سقوط کند، لیگ ۱۸ تیمی می‎ماند

۰۸اردیبهشت،

مربی تیم فوتبال گهر دورود از مشخص نبودن تعداد تیم‎های لیگ برتری انتقاد دارد.

نادر فریادشیران در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، دربارهٔ آخرین وضعیت گهر اظهار کرد: بعد از چند روز تعطیلی از دیروز (شنبه) دوباره تمرین‎ها را آغاز کرده‎ایم. برنامه‎ریزی مسابقات اشکال‎ بسیاری داشت و در طول فصل تیم‎ها و بازیکنان بسیار اذیت شدند.

وی با ابراز نارضایتی از وضعیت نامعلوم لیگ برتر برای فصل آینده عنوان کرد: بعضی‎ها که در فدراسیون می باشند، تصمیم‎هایی می‎گیرند که فوتبالی نبوده و سیاسی است. هنوز نمی‎دانیم لیگ چندتیمی می‎شود! چرا مشخص نمی‎کنند؟ مانده‎اند تکلیف تیم‎های سقوط‎کننده مشخص شود و بعد تصمیم نهایی را بگیرند. اگر پیکان و ذوب‎آهن سقوط‎ کنند، آن‎ موقع تصمیم‎ها فرق می‎کند. پیکان که سقوطش قطعی شده و اگر ذوب‎آهن هم سقوط کند، آن‎وقت لیگ برتر همان ۱۸ تیمی باقی می‎ماند. اول می‎گویند ۱۶ تیمی بعد اعلام می‎کنند، شاید ۱۸ تیم و به‎گونه‎ای رفتار می‎شود که آدم شک می‎کند.

دستیار مایلی‎کهن با تأکید بر این‎که آقایان منتظرند، بر اساس گرایش خودشان یا فشارهای سیاسی تصمیم بگیرند، یادآور شد: اگر از روز اول مشخص می‎شد که لیگ ۱۸ تیمی است، شرایط بسیار فرق می‎کرد. ما معترض هستیم و مردم لرستان هم باید به این قضیه معترض باشند.

وی دربارهٔ عوامل سقوط گهر بیان کرد: شرایط تیم ما طبیعی نبود. یارگیری، عوض شدن مربی، امکانات، مالکیت و … بسیار به تیم ضربه زد. مشکلات گهر بسیار بود که ما هم در آنها غرق شدیم.

فریادشیران در مورد این‎که چرا در نیم‎فصل بازیکن مطرح به تیم گهر اضافه نشده است، گفت: پس از آخرین بازی نیم‎فصل از طرف مایلی‎کهن به آیت‎الله‎زاده، مدیرعامل وقت تیم نامه نوشتم و درخواست کردم، غلام‎رضا رضایی، جواد کاظمیان، مهدی کریمیان، سامان آقازمانی و داود حقی را که به‎نوعی با تیم‎هایشان مشکل داشتند، جذب کنیم اما وقتی پول نبود، باید چکار می‎کردیم؟

وی ادامه داد: حتی پول نداشتیم بازیکنان خودمان را نگه داریم و تعدادی از آنها نیم‎فصل جدا شدند که با پول‎شان بعضی مشکلات تیم را حل کردیم. اگر به نیکبخت پول می‎دادند به هیچ وجه از گهر نمی‎رفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.