فریادشیران: لیگ ۱۸ تیمی باشد، باید گهر در پلی‎آف بازی کند

۳۱فروردین۱۳،

ddd.hpg.jpg

مربی تیم فوتبال گهر دورود معتقد است، لیگ برتر فصل آینده بهتر است ۱۸ تیمی برگزار شود.

نادر فریادشیران در گفت‎وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، در خصوص زودتر برگزار شدن دو بازی آخر گهر، اظهار کرد: ما از سازمان لیگ درخواست کردیم بازی‎ها زودتر برگزار شود اما راضی نیستیم ۶ اردیبهشت با مس کرمان بازی کنیم. تمرین‎ها تعطیل و بازیکنان به مرخصی رفته‎اند که با این شرایط سخت است مقابل مس قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه اگر بازی ۹ اردیبهشت باشد بسیار بهتر است و فکر می‎کنم مس هم مشکلی با آن نداشته باشد، با اشاره به هزینه‎هایی که هدایتی برای گهر انجام داده، تصریح کرد: می‎گویند ایشان ۳ میلیارد هزینه کرده اگر این مبلغ درست هم باشد باز پولی نیست و هزینه ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال هم نمی‎شود، تیم‎های لیگ برتر به پول‎های بیشتری احتیاج دارند تا بتوانند در لیگ نفس بکشند.

فریادشیران در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که حاضر میباشید در لیگ دسته اول هم در گهر بمانید؟ گفت: فعلاً که چیزی مشخص نیست و باید ببینیم چه پیش می‎آید اما مهمترین مسئله مشخص شدن “صاحب تیم” است که پس از آن تصمیم‎گیری راحت‎تر می‎شود.

دستیار مایلی‎کهن در ادامه صحبت‎هایش تأکید کرد: اگر لیگ برتر فصل آینده با ۱۸ تیم برگزار شود باید تیم‎های آخر جدول در مرحله پلی‎آف به مصاف هم بروند تا تیم‎های سقوط کننده مشخص شوند؛ چون اول فصل اعلام کردند لیگ فصل آینده با حضور۱۶تیم برگزار می‎شود، استرس بسیاری به تیم‎های قعرجدول وارد شد و در کسب نتیجه متضرر شدیم.

وی با بیان این‎که طبیعی است به این قضیه معترض شویم، افزود: هنوز هم تکلیف فصل بعد مشخص نیست و همین سبب شده که تیم‎هایی مثل گهر ندانند که وضعیت‎شان چه خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.