فریب دختران جوان در اینترنت با چهره تاجر

۲۱ام بهمن ،

فاوانیوز: پسر اصفهانی که با چهره تاجر جوان در اینترنت دختران را فریب داده و صفحات مبتذل را مدیریت می کرد، دستگیر شد.

 رییس پلیس فتا استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: پیرو شکایت خانمی مبنی بر هتک حرمت وی در فضای مجازی، مأمورین اقدامات خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: شاکیه در خصوص شکایت خود اظهار داشت، با فردی در یکی از صفحات شبکه‌های اجتماعی آشنا شده و این آشنایی با انجام گفتگوهای صوتی و تصویری اینترنتی قوّت گرفت، تا آنجا که پسر جوان به بهانه ازدواج و آشنایی  بیشتر از وی اطلاعاتی نظیر عکس شخصی و خانوادگی وی را درخواست نموده که پس از مدتی متوجه انتشار یافتن تمام اطلاعاتش، جهت اعمال غیراخلاقی و ترویج فساد در اینترنت شده است.

رییس پلیس فتا استان اصفهان افزود: پس از تحقیقات فنی و تخصصی، نشانه‌هایی از متهم در چندین وب‌سایت و وب‌لاگ ملاحظه شد که مشخص گردید متهم خود را جوانی اصفهانی و تاجر در خارج از کشور معرفی کرده و با ایجاد گروهی با نام مبتذل در یکی از شبکه‌های اجتماعی مبادرت به تحریک و تشویق جوانان به ایجاد رابطه غیراخلاقی نموده است و نهایتاً با تلاش مأمورین متهم شناسایی و دستگیر شد و به بزه خود اعتراف کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر کس به قصد ضرر رساندن به غیر یا تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب علیه دیگران کند افزون بر اعاده حیثیت برابر قانون به حبس از نود و یک روز تا دو سال و یا جزای نقدی یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

رییس پلیس فتا اصفهان اخطار داد: ترویج فساد و بی‌بند و باری به هر نحو و انتشار یافتن مطالب و موضوعاتی با محتوای غیراخلاقی در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس فتا با عاملان آن برخورد خواهند کرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.