فریدون جیرانی و محمود رضوی برای انتخابات فیلم تبلیغاتی می سازند

۲۳فروردین۱۳،

به گزارش خبرنگار سینماپرس، انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یکبار جنب و جوش فراوانی در همه قشرهای اجتماعی ایجاد می کند اما انتخابات امسال در حوزه سینما پیش از هر حوزه دیگری جان گرفته و با این وجود که هنوز کاندیداهای انتخاباتی معرفی نشده اند رایزنی های اولیه در زمینه ساخت فیلم انتخاباتی آغاز شده است.

 

البته ساخت فیلم انتخاباتی از سوی فیلمسازان مطرح کشور سابقه ای چند ساله دارد و در دوره های قبل رخشان بنی اعتماد، کمال تبریزی، بهروز افخمی، مجید مجیدی و احمدرضا درویش از جمله صاحب نام هایی بوده اند که حاضر به همکاری با کاندیداهای مختلف شده اند.

 

در انتخابات سال ۸۴ رخشان بنی اعتماد فیلم تبلیغاتی مصطفی معین، کمال تبریزی فیلم انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی، مهدی فخیم زاده فیلم انتخاباتی علی لاریجانی را ساختند همچنین رسول ملاقلی پور برای محسن رضایی، بهروز افخمی برای مهدی کروبی، جواد شمقدری برای محمود احمدی نژاد و محرم زینال زاده برای محسن مهرعلیزاده فیلم تبلیغاتی ساختند.

 

در ادامه ساخت فیلم های تبلیغاتی برای کاندیداهای ریاست جمهوری در سال ۸۸ مجید مجیدی و احمدرضا درویش برای میرحسین موسوی فیلم ساختند و علی معلم و بهروز افخمی برای تبلیغ مهدی کروبی به ساخت فیلم روی آوردند. جواد شمقدری فیلمی برای محمود احمدی نژاد ساخت و محمدعلی فارسی فیلم تبلیغاتی محسن رضایی را تدارک دید.

 

حالا درست در اوایل سال ۹۲ و با آغاز حال و هوای انتخاباتی در کشور نجواهای میان سینماگران برای ساخت فیلم های انتخاباتی وجود دارد که از میان این شنیده ها می توان به دو موردی که موثق تر به نظر می رسد اشاره کرد.

 

شنیده می گردد فریدون جیرانی با حسن روحانی صحبت هایی برای ساخت فیلم تبلیغاتی داشته است. از سوی دیگر سید محمود رضوی که در سال قبل با فیلم دهلیز در جشنواره حضور داشت صحبت هایی با ائتلاف دو به علاوه یک داشته است تا برای این گروه سه نفره شامل باقر قالیباف، غلامعلی حداد عادل، علی اکبر ولایتی فیلم بسازد.

 

مطمئنا میزان این شنیده ها با نزدیک شدن به انتخابات بیشتر می گردد و شاهد خبرهای موثق تری در این زمینه خواهیم بود.

 

البته مجتبی توانگر در مورد این انتخاب ها گفت: هنوز نامزد نهایی ائتلاف پیشرفت مشخص نشده که سازنده آن مشخص شود.

 

مسوول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت به خبرنگار سینما پرس گفت: ائتلاف پیشرفت هنوز در مرحله کار گفتمانی، هماهنگی و انسجام نیروهاست و برای ساختن فیلم با هیچ کارگردان و فیلم سازی در این زمینه گفتگویی صورت نگرفته است.

 

وی در مورد تعیین زمان معرفی سازنده فیلم ائتلاف پیشرفت گفت: هر زمان نامزد نهایی ائتلاف برای پیشرفت مشخص شد با توجه به سلیقه نامزد مورد نظر، رایزنی با فیلم سازان متعهد، انقلابی و متخصص آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.