فساد و تجاوز در گارد ملی آمریکا بیداد می کند

تجاوز به داوطلبان زن، حمله به انسان های بی خانمان با تفنگ پینت بال و رشوه خواری تنها بخش هایی از مشکلات و فساد موجود در گارد ملی ایالت آریزونای آمریکا است.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، سرهنگ دوم پاول فورشی، افسر گارد ملی آمریکا در ایالت آریزونا که اخیرا از خدمت بازنشسته شده است به دلیل به نتیجه نرسیدن تلاش های خود برای مبارزه جو نامطلوب موجود در گارد ملی ایالت آریزونای آمریکا به رسانه های عمومی مراجعه کرده و پرده از حقایق وحشتناکی برداشته است.

“پاول” وی می گوید: وضیعت غیر قابل تحمل است. افسران ارشد هیچ توجهی به وضع موجود ندارند. بنا بر گزارشات موجود افراد گارد ملی به مردان بی خانمان با تفنگ پینت بال حمله کرده و سپس آنها را مجبور می کنند تا به شکل تمسخر آمیزی برای آنان به رقص بپردازند. آنها همچنین به زنان بی خانمان غذا و جای خواب می دهند و در مقابل آن با آنها رابطه جنسی برقرار می کنند.

دو نفر از اعضای ذکور اعضای گارد که سعی کرده بودند با اعضای مونث گارد رابطه برقرار کنند پس از برملا شدند قصد خلاف خود بدون هیچ مجازاتی در شغل خود باقی مانند.

به گزارشممتازنیوز، گزارشات نظامی نشان می دهد که در بین سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ میلادی گروهبان یکم “مایکل آمرسون” ۳۰ مرتبه از ماشین و جیره نظامی برای شکار بی خانمان در سطح ایالت آریزونا استفاده می کرده است.

 
ژنرال هوگو سالازار فرمانده گارد ملی آریزونا 

سرهنگ فورشی فرماندهان گارد ملی آریزونا از جمله ژنرال ” هوگو سالازار ” فرمانده فعلی گارد ملی آریزونا و سرهنگ ” کیف بلودجت” فرمانده سابق بخش استخدام گارد ملی آریزونا را مسئول وضع به وجود آمده در این یگان نظامی می داند و آنها را اشاعه دهنده ” فرهنگ فساد ” در این بخش از نیروهای مسلح آمریکا می داند.

این درحالی است که ژنرال ” سالازار ” اساسا وجود هرگونه مشکل ریشه ای در یگان تحت امرش را رد کرده و تنها معتقد است که : چند پسر بد هم در این یگان حضور دارند.

در انتها باید گفت که ” گارد ملی ” بخشی از نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا است که در هر ایالت آمریکا به عنوان نیروی رزرو برای مواقع اضطراری گوناگون به کار می رود. حمله یک دشمن خارجی به خاک آمریکا، بروز شورشهای گسترده، وقوع بلایای طبیعی از جمله مواقعی است که گارد ملی آمریکا وارد عمل می شود.

 افرادی که در گارد ملی عضو هستند معمولا به عنوان “عضو غیر فعال ” نیروهای مسلح آمریکا به حساب آمده و در زمان شرایط عادی مشاغل عادی داشته و به صورت نیمه وقت در پادگان ها و پایگاه های نظامی گارد ملی برای تمرین و آموزش حضور پیدا می کنند.

این واحد در سه بخش گارد ملی زمینی، گارد هوایی و گارد ساحلی حفاظت از بخش های مختلف سرزمین آمریکا را بر عهده دارد. بنا بر اطلاعات موجود در حال حاضر ۴۶۷ هزار نفر در نیروی گارد ملی آمریکا عضویت دارند.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.