فشار به ایرانسل برای ورود به بورس

۲۶ام بهمن ،

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رگولاتوری در مورد الزام و زمان واگذاری سهام ایرانسل در بورس با این اپراتور در حال مذاکره است.
محمد علی فرقانی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که روند هماهنگی با ایرانسل برای عرضه سهام‌ این اپراتور در بورس در چه مرحله ای است، گفت: هنوز بحث‌های حقوقی با این اپراتور ادامه دارد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در پاسخ به این سوال که منظور از بحث‌های حقوقی چیست و این بحث ها در چه زمینه ای است، گفت: بحث‌های حقوقی در مورد زمان و الزام واگذاری است.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سوال دیگر فارس که پرسید پیش بینی می‌کنید هماهنگی‌‌ها در این زمینه تا چه زمانی به نتیجه برسد، گفت: پیش‌بینی ما برای اوایل سال آینده است.
پیش از این فرقانی در گفت‌وگو با فارس در توضیح چگونگی انجام این واگذاری گفته بود: این کار براساس توافق بین رگولاتوری و سهام‌داران ایرانسل انجام خواهد شد. ما این موضوع را به سهامداران ایرانسل یادآوری کردیم و باید با مذاکره برای زمان عرضه این شرکت در بورس توافق کنیم. اما هنوز این اتفاق نیفتاده و باید این توافق حاصل شود.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که “به این ترتیب هم‌اکنون موضوع قطعی بودن واگذاری سهام ایرانسل در بورس، به اطلاع سهامداران ایرانسل رسیده است”، پاسخ مثبت داد و گفت: در حدود یک ماه پیش موضوع قطعی بودن واگذاری ۲۱ درصد سهام ایرانسل در بورس را به اطلاع سهامداران ایرانسل رسانده‌ایم و با توجه به اینکه باید روی زمان عرضه در بورس توافق شود، رگولاتوری منتظر اعلام نظر سهامداران ایرانسل است.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.