فصل دوم عملیات ۱۲۵ از صالح آباد کلید می خورد

یکشنبه ۱۸ تیر – ۰۴:۳۹:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- فصل دوم از  سری سوم سریال اپیزودی عملیات ۱۲۵ به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی دوشنبه ۱۹ تیرماه در صالح آباد (مرکز آموزش گروه ویژه سازمان آتش نشانی) کلید می خورد .
به گزارش خبرگزاری ممتاز، داود هاشمی تهیه کننده این سریال با بیان این مطلب گفت: فصل دوم این سریال در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تهیه و تولید می شود  که گروه های ویژه در آن حضور دارد،  در این فصل حوادث خاص و ویژه در سریال اتفاق می افتد که شخصیت های داستانی آن را مهار می کنند.
هاشمی ادامه داد:  شروع تصویر برداری فصل دوم سری سوم این مجموعه از صالح آباد خواهد بود که در اتقافات خاص حوادث  برای آتشانشانان رخ می دهد.
وی اظهار داشت: ایمان صفا، کاوه خداشناس، امیر شیرمحمدی، مهران نائل از جمله بازیگرانی هستند که برای ایفای نقش در این مجموعه تلویزیونی حضورشان قطعی شده است.
هاشمی بیان کرد: فصل اول سری اول این سریال در ۱۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای که مسعودآب پرور آن را کارگردانی کرده است ، بعد از ماه رمضان ابتدای شهریور ماه از شبکه تهران پخش خواهد شد.
سایر عوامل تولید  عبارتند از داوود هاشمی (تهیه‌کننده)، بهروز افخمی(‌کارگردان و بازنویسی فیلمنامه)، آیدین افخمی(دستیار کارگردان)، علی حسن پور(برنامه ریز) علی شیر محمدی(طراح صحنه و لباس)، اشکان وثوقی (مجری گریم)، علیرضا فتحی( طراح بدلکاری)‌و مهدی شهبازی (مدیریت تدارکات)

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۸۱۶۳۹۱۴۶۱۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.