فضای مجازی محل انتشار یافتن فرهنگ ابتذال شد

۰۶اردیبهشت،

رییس پلیس فتا خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری عامل انتشار یافتن فیلم و تصاویر مبتذل در شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت: پلیس فتا در برخورد با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، مصمم است.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ یلی افزود: با رصد و پایش مستمر در فضای مجازی و همچنین با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط کارشناسان در یکی از شبکه های اجتماعی، صفحه ای شناسایی و اقدامات ماموران آغاز شد.
وی ادامه داد: پس از بررسی های فنی و تخصصی صورت گرفته متهم اهل و ساکن بجنورد شناسایی و دستگیر شد، پس از کسب مجوز قضایی منزل متهم بازرسی و تعداد بسیاری فیلم و کلیپ مبتذل و مستهجن از سیستم وی کشف و ضبط شد.
سرهنگ یلی اظهار داشت: در تحقیقات صورت گرفته متهم به جرم خود اعتراف و اظهار پشیمانی و ندامت کرده و هدف خود از این کار را سرگرمی و کنجکاوی عنوان کرد.
رییس پلیس فتا خراسان شمالی به آن دسته از اشخاصی که در پوشش فضای مجازی عفت و اخلاق عمومی جامعه را هدف گرفته اند اخطار داد و افزود: پلیس فتا در برخورد با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، بسیار مصمم و جدی است .
وی در پایان تصریح کرد: پلیس فتا آمادگی برخورد با هرگونه جرایم اینترنتی به منظور ایجاد بستری امن در فضای مجازی را دارد./ز
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.