فضای مجازی و شور و نشاط جوانان

۲۱خردادماه، فاوانیوز : فضای خلاقانه و نوآورانه و ظرفیت تعامل و ارتباط، آنچنان جذابیتی را در فضای مجازی برای جوانان ایجاد کرده است که بخش عمده ای از وقت جوانان امروز در فضای مجازی سپری می گردد. به نظر می رسد که این عرصه در صورت برنامه ریزی صحیح می تواند زمینه هم افزایی، کار گروهی ، ارتباط سالم و زمینه بروز خلاقیت و نوآوری و نشاط و شادابی جوانان را فراهم سازد.

با بررسی در فضای مجازی می توان دریافت که حضور در شبکه های اجتماعی و بازیهای رایانه ای آنلاین ، تالارهای گفتگو بزرگترین تشکل و گردهمایی جوانان را از جنسیتهای مختلف و اقوام و زبانهای مختلف فراهم ساخته است بطوریکه طبق آمار بیش از ۲۰ میلیون بایکننده بازیهای رایانه ای در کشور داریم. همانطور که با ایجاد محیطهای سالم دانشگاهی و فرهنگی و ورزشی زمینه حضور پر نشاط جوانان در این عرصه ها فراهم گردیده است باید با ایجاد و حمایت از شکلگیری محیطهای سالم در فضای مجازی خصوصاً شبکه های اجتماعی بومی و تولید و ترویج بازیهای رایانه ای آنلاین متناسب با هویت اسلامی ایرانی زمینه حضور پرنشاط تر  و پر انرژی تر جوانان در این عرصه را فراهم ساخت.

لذا تولید و شکل گیری شبکه های سالم اجتماعی، تولید و ترویج بازیهای رایانه ای آنلاین و شکل گیری تالارهای گفتگوی تخصصی علمی و فرهنگی در فضای مجازی متناسب با اقتضائات کشور از جمله برنامه های مورد حمایت اینجانب می باشد.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.