فعالیت‌های قرآنی مدیون خون شهدا است

فروردین ۱۴۰۳

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور گفت: فعالیت‌های قرآنی در کشور مدیون خون شهدا به پرچمداری امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، حجت‌الاسلام محمد ذاکری بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی فعالیت‌های قرآنی شهر بار نیشابور، کم توجهی به امور قرآنی را یک دغدغه همیشگی دانست که باید برای رفع آن اقدامات مناسبی صورت گیرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور با تاکید بر فراهم کردن شور و نشاط معنوی همزمان با ایام تابستان در خانواده‌ها، هزینه کردن در این امور را سرمایه‌ای ماندگار و توجه خانواده‌ها به این امور را پراهمیت دانست.

حجت الاسلام ذاکری با تقدیر از حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده تربتی امام جمعه شهر بار، فعالیت‌های قرآنی در این شهر را خوب ارزیابی کرد.

در ادامه، حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده امام جمعه شهر بار نیز با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری، تلاش در جهت توسعه جلسات قرآنی در سطح جامعه را یک وظیفه شرعی و همگانی دانست.

امام جمعه شهر بار با اشاره به فعالیت‌های پراکنده قرآنی، خواستار منسجم کردن این برنامه‌ها در جهت بهره‌گیری بیشتر با هدفی معین شد.

حجت الاسلام اسماعیل زاده بر استفاده هر چه بهتر از ظرفیت‌های لازم قرآنی این شهر تاکید کرد و افزود: باید فرهنگ قرآن‌آموزی را با برنامه‌هایی متنوع وارد حوزه عملی خانواده‌ها کنیم.

در پایان این جلسه با جمع‌بندی نظرات حاضران مقرر شد، برای تشکیل شورای قرآنی در شهر بار برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد و یک دوره مسابقات قرآنی در پایان ماه مبارک رمضان در زمینه‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و تفسیر در سطح شهر بار، برگزار و نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات شهرستان و استان اعزام شوند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.