فعالیت پایگاه های سنجش سلامت در تهران

جام جم آنلاین: رئیس آموزش و پرورش استثنائی شهر تهران گفت : فعالیت ۶۸ پایگاه اولیه و ۴ پایگاه تخصصی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در مناطق مختلف پایتخت پس فردا آغاز می شود.

وجیه الله پرویزی افزود: در پایگاه های اولیه سنجش سلامت ، سلامت جسمانی نوآموزان در شاخص هایی مانند بینایی و شنوایی و هوش بررسی می شود و اگر حد نصاب لازم را کسب نکنند به مراکز تخصصی سنجش ارجاع داده خواهند شد.

وی گفت : در پایگاه های تخصصی نیز ، سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان دوباره بررسی می شود که اگر از نصاب لازم بهره مند باشند به مدارس عادی ارجاع می شوند و گرنه برای آخرین مرحله به پایگاه مرکزی سنجش سلامت در اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران معرفی خواهند شد.

پرویزی افزود: اگر در این مرحله نیز ، حد نصاب سلامت را کسب نکنند به مدارس استثنائی در یکی از هشت گروه شامل نابینایان ، ناشنوایان ، معلولان جسمی حرکتی ، چند معلولیتی ، اختلالات رفتاری ، اختلالات یادگیری ، اوتیسم و یا کم توان ذهنی معرفی می شوند.

وی گفت : پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در شهر تهران در دوره ای ۵۰ روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ پذیرای مراجعان است.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.