فعالیت “گمرک” و اسکله قشم شبانه روزی شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فعالیت گمرک، بندر و اسکله بهمن در این جزیره را با هدف ارائه خدمات بهتر به بازرگانان ۲۴ ساعته اعلام کرد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شهریار مشیری گفت: برای ارائه هرچه بهتر خدمات به فعالان اقتصادی در جزیره قشم، ساعت کار گمرک و بندر بهمن در این منطقه با افزایش شمار کارکنان خدماتی شبانه روزی شد.

به گفته وی، عملیات تخلیه و بارگیری لنج های بازرگانی در اسکله بهمن باید ظرف مدت ۲۴ ساعت انجام شود تا تجار برای تسریع در جا به جایی کالاهای خود به قاچاقچیان روی نیاورند.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت:بسیاری از فعالان اقتصادی بازارها و مجتمع های تجاری قشم تنها بدلیل سرعت عمل غیرقانونی قاچاقچیان با پرداخت وجهی بیش از دو برابر تعرفه گمرک، کالاهای خود را به روش های غیرقانونی در این منطقه تخلیه می کنند.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مناسب و شایسته به بازرگانان، بر ضرورت شتاب در تخلیه و بارگیری کالاهای آنان با توجه به اهمیت خواب پول فعالان اقتصادی و غیر ثابت بودن ارزش ارز تاکید کرد.

مشیری همچنین با تاکید بر ضرورت فراهم کردن شرایط مساعد برای فعالان اقتصادی با هدف قانونمندکردن فعالیت اقتصادی در این منطقه گفت: شبانه روزی شدن فعالیت گمرک و بندر بهمن با هدف تغییر نگاه فعالان اقتصادی قشم در زمینه دریافت خدمات از طریق مبادی قانونی صورت گرفته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.