فعالیتهای اداره فنی و ترافیک شهرداری منطقه ۱۰

 فرزاد اسکندری نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: عملیات مرمت خطرنما در ضلع جنوب خیابان قزوین، بعد از پل شیدایی انجام وسرتابلوی خیابان شبیری مرمت و تنظیم شد.  
اسکندری نژاد ادامه داد: اداره فنی و ترافیک به منظورادامه نصب پوشش پل هوایی، نسبت به نصب پوشش (پلی کربنات) پل هوایی در بزرگراه نواب صفوی، مقابل خیابان شهید صفدری اقدام به عمل آورد.  
وی در ادامه با اشاره به تنظیم نیوجرسی در منطقه اظهار داشت: این اداره نسبت به تنظیم نیوجرسی موجود در خیابان شهید دعوتی اقدام کرد.  
معاون اداره فنی و ترافیک منطقه ۱۰ عنوان کرد: اداره فنی و ترافیک به منظور ایمن سازی معبر ضلع غرب بزرگراه شهید نواب صفوی، پایین تر از مسجد غفوری بشکه ایمنی و بولت آن را تنظیم کرد.  ممانعت از ادامه ساخت و ساز توسط اداره برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه ۱۰
مهدی علیرضایی رییس اداره برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه ۱۰ گفت: ، این اداره، نسبت به جلوگیری از تعداد ۵ مورد عملیات ساختمانی به دلیل عدم رعایت مبحث ۱۹، عدم اجرای حصار کارگاهی و سازه نگهبان  برای اقدام به عمل آورد  
وی اذعان داشت: ، اداره توسعه شهری شهرداری منطقه ۱۰، نسبت به جلوگیری از تعداد ۵ مورد عملیات ساختمانی به دلیل عدم رعایت مبحث ۱۹، عدم اجرای حصار کارگاهی و سازه نگهبان  برای اقدام کرد.
علیرضایی با اشاره به بازدید از املاک در حال ساخت در منطقه تصریح کرد: این اداره، نسبت به بازدید از تعداد ۳۰ مورد ملک در حال ساخت در محدوده هفت چنار اقدام به عمل آورد.  
رییس اداره برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه ۱۰ از تشکیل پرونده تخریب و نوساز در منطقه اظهار داشت: با تلاش این اداره ، در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد مالکان دارای جواز ساخت ،این اداره نسبت به تشکیل ۳ مورد پرونده اقدام کرد. این عملیات در رابطه با ساخت وساز اصولی این املاک صورت گرفت .
 وی ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به شهروندان محترم این اداره نسبت به پاسخگویی به ۸ مورد پیامهای ۱۳۷ ( ۳ مورد آلودگی صوتی –۱ مورد تغییر کاربری – ۴ مورد علائم ایمنی ) اقدام به عمل آورد.  
علیرضایی در ادامه با اشاره به صدور مجوز تعمیرات غیر اساسی تصریح کرد: به منظور کنترل و نظارت بر املاک مسکونی و تجاری دارای درخواست تعمیرات غیر اساسی این اداره نسبت به صدور ۲ مورد مجوز تعمیرات غیر اساسی اقدام کرد . این مجوز پس از  بازدید کارشناس مربوطه و اخذ مدارک لازم صادر شد.   
رییس اداره برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه ۱۰ اعلام کرد: در راستای رعایت استانداردهای لازم و جلوگیری از بروز تخلفات ساختمانی ، با تلاش کارشناسان اداره در روز اخیر تعداد ۱۳ پرونده درمراحل مختلف ساخت بازدید شد .  
مرمت دریچه های فلزی با تلاش عوامل اجرایی ۱۳۷ و فعالیتهای این اداره
ابراهیم قلی زاده رییس سامانه ۱۳۷شهرداری منطقه ۱۰ با بیان این مطلب افزود: در راستای تاکیدات شهردار منطقه در خصوص اولویت در رسیدگی به پیام های ۱۳۷ و همچنین رفاه حال شهروندان  این اداره نسبت به  اجرای عملیات مرمت ۵ مورد درب دریچه فلزی در خیابان کمیل اقدام کرد. این عملیات در جهت رفع خطر انجام شد.
وی در ادامه با اشاره به  ترمیم پل فلزی در خیابان کارون عنوان کرد: به منظور خدمت رسانی به شهروندان و جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از شکستگی پل کوچه زینعلی،  عوامل اجرائی ۱۳۷ نسبت به اجرای عملیات  تعمیر  پل  فلزی این معبر اقدام کرد . 
 رییس عوامل اجرایی ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۰ ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان این اداره نسبت به رفع خطر از حفره ایجاد شده در خیابان قصرالدشت کوچه مشهدی علی اکبر اقدام به عمل آورد . این عملیات که به دلیل نشست آسفالت انجام گرفت با هدف خدمت رسانی به شهروندان و جلوگیری از خطرات احتمالی انجام شد. 
 وی در ادامه با اشاره به مرمت و هم سطح سازی سنگ فرش منطقه اعلام کرد: به منظور خدمت رسانی به شهروندان و جلوگیری از خطرات احتمالی برای عابران  این اداره نسبت به اجرای عملیات مرمت سنگ فرش در پیاده رو  خیابان رودکی اقدام کرد. این عملیات به متراژ تقربی ۳ متر مربع و با انجام عملیات دوغاب ریزی صورت گرفت .  
رییس سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۰ خاطر نشان کرد: در راستای پیگیری پیام شهروندان، سامانه ۱۳۷ شهرداری ، نسبت به ترمیم و تعمیر پل فلزی موجود در خیابان شهید صفدری نبش کوچه مردانشاهی اقدام به عمل آورد. /ف  


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.