فعالیت‌های بنیاد ملی مدولباس در رادیو فرهنگ بررسی می‌شود

۲۰م دیماه ،

در رادیو فرهنگ/

برنامه راه زندگی رادیو فرهنگ شنبه‌ها به بحث طراحی مد و لباس اسلامی-ایرانی و فعالیت‌های قبل و آینده بنیاد ملی مدولباس در این زمینه می‌پردازد.

بهاره برهانی؛ سردبیر و نویسنده روزهای شنبه برنامه راه زندگی در اینباره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: راه زندگی در نظر دارد بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، برنامه‌ای پیرامون زندگی اسلامی-ایرانی از رادیو فرهنگ پخش کند. این برنامه با محوریت پوشاک و معماری ایرانی است و اولین بخش آن روز قبل روی آنتن رفت.

وی افزود: این برنامه که زیر نظر گروه فرهنگ و هنر رادیو فرهنگ طراحی شده به فعالیت‌های بنیاد ملی مدولباس و هویت‌سازی بومی در این زمینه می‌پردازد و خلاء و چالش‌های مرتبط با این بحث را از زبان طراحان، هنرمندان، متولیان و قانون‌گذاران این حوزه بیان می‌کند.

سردبیر برنامه راه زندگی ادامه داد: اولین گفت‌و‌گوی ما در زمینه مدو‌لباس با حمید قبادی مشاور معاون هنری وزیر ارشاد انجام شد و روز قبل روی آنتن رفت. پس از به سرانجام رساندن بحث‌ها در حوزه مد ولباس که پیش بینی می‌کنیم ۲۴ برنامه را به خود اختصاص بدهد برنامه را به سمت شناخت هویت معماری ایرانی پیش خواهیم برد.

وی در پایان گفت: برنامه راه زندگی شنبه‌ها از ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۴ از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. همچنین بهاره برهانی سردبیر و نویسنده، فاطمه حاجی نوروزی تهیه کننده، مریم یگانه گوینده و سید سعید میرمحمد صادق مشاور طرح عوامل این برنامه می باشند.

گفتنی است برنامه راه زندگی بجز پنج‌شنبه‌ها هرروز توسط سایر گروه‌ها پخش می‌شود و به موضوعاتی پیرامون دانش و اجتماع، و ارتباطشان با سبک زندگی می‌پردازد.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.