فعالیت‌های حوزه هنری گیشه سال آینده سینما را تعطیل کرد

۲۷م دیماه ،

فرح بخش عنوان کرد:

سینماپرس-گروه سینما/ تهیه کننده و کارگردان سینمای ایران در مورد وضعیت سال آینده سینمای ایران در گیشه و محتوا بی رمق اعلام کرد و گفت: فعالیت های حوزه هنری گیشه سینما را در سال آینده تعطیل کرد.

حسین فرح بخش تهیه کننده و کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: متاسفانه فعالیت ها و سیاست گذاری های حوزه هنری در رابطه با سینما، تاثیر منفی در روند تولید در سینما داشت. هرچند در کنار این نهاد، گروه هایی چون انصار نیز اعتراضاتی را داشتند اما این گروه متشکل از ۴۰ جوان نا آگاه بود که از جای دیگر خط می گرفتند.

وی تصریح کرد: هرچند حوزه هنری فشارهای بسیاری را به سینما وارد کردند اما نباید فراموش کرد که عقب نشینی مسئولان سینمایی کشور نیز در این امر بی تاثیر نبود. با نزدیک شدن به زمان تغییر مدیریت حوزه هنری، زمان مدیران فعلی حوزه هنری برای تخریب سینما به پایان رسیده است.

وی با اشاره اتفاقات طی یک سال قبل در سینما، طی چند سال آینده تاثیرات خود را نشان خواهد داد، ابراز داشت: افزایش فشارها به نوع تولیدات در سینمای ایران، سبب شد تا در سال جاری تولیدات به سمت فیلم ها کم محتوا و خنثی پیش برود، این در حالی است که براساس شرایط فعلی جامعه توجه به موقعیت ها و اتفاقات اجتماعی می تواند سوژه های سازنده و فرهنگ سازی را برای جامعه به همراه داشته باشد.

کارگردان فیلم سینمایی «خصوصی» ادامه داد: بی شک سال آینده گیشه سینما تعطیل خواهد بود و باید منتظر آن باشیم تا ببنیم، دولت تازه چه برنامه هایی را برای سینما به همراه خواهد داشت و چه موضع گیری نسبت به حوزه هنری و سیاست های آن در دستور کار قرار می دهد.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۴۰۰۵۵


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.