فعالیت برخی اصناف تا ساعت ۳ بامداد/ آمادگی پلیس برای ورود مهمانان اصلی اجلاس

سردار حسین ساجدی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پلیس آمادگی لازم را برای برگزاری اجلاس نم در تهران دارد و تمامی نیروهای پلیس به صورت آماده باش هستند. همچنین ایست و بازرسی هایی به صورت تلفیقی با بسیج در سطح تهران برگزار می شود. البته ممکن است به علت اجرای این ایست و بازرسی ها ترافیکهای مقطعی ایجاد شود که از شهروندان عذرخواهی می کنیم.

وی با رد شایعات به وجود آمده در خصوص تعطیلی اجباری اصناف و بازار تهران همزمان با برگزاری اجلاس در تهران گفت: تمامی اصناف و بازار در این مدت فعال بوده و مشکلی برای فعالیت آنها وجود ندارد. پلیس پس از ماه رمضان نیز به منظور رفاه شهروندان و صنوف، زمان فعالیت برخی از اصناف همانند اغذیه فروشی ها و آبمیوه فروشی ها را تا ساعت ۳ بامداد مجاز اعلام کرد. این طرح تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس تهران با اشاره به ممنوعیتهای ترافیکی گفت: پلیس و شهروندان در کنار یکدیگر تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن این اجلاس انجام می دهند. محدودیتهای ترافیکی ویژه ای برای اجلاس در نظر گرفته نشده و تنها دو خیابان یمن و رشیدالدین فضل الله به علت نزدیکی به محل اجلاس مسدود است. خوشبختانه شهروندان تهرانی همکاری خوبی را با پلیس برای برگزاری اجلاس داشته اند که از آنها تقدیر و تشکر می کنیم.

ساجدی نیا تاکید کرد: اگر خیابانی از جمله این دو خیابان مسدود شود مسیرهای جایگزین برای آن در نظر گرفته می شود تا شهروندان دچار مشکل نشوند.

وی از آمادگی پلیس برای ورود مهمانان اصلی اجلاس سران جنبش عدم تعهد به تهران خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلات پنج روزه اجلاس در تهران، آمادگی لازم را برای خروج آسان شهروندان داریم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.