فعالیت فرهنگی بین‌المللی را باید با حضور نیروهای جوان و تحول‌خواه تقویت کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تأکید کرد: ما در دولت به دنبال انسجام‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی هستیم و همه نسبت به این مسئله اتفاق نظر دارند و باید حوزه فعالیت‌های فرهنگی بین‌المللی را با حضور نیروهای جوان، انقلابی و تحول‌خواه تقویت کنیم.

فعالیت فرهنگی بین‌المللی را باید با حضور نیروهای جوان و تحول‌خواه تقویت کنیم

به گزارش ممتاز نیوز، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه ابوذر ابراهیمی ترکمان و حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رؤسای قدیم و جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محل این سازمان اظهار کرد: ابوذر ابراهیمی ترکمان در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کارهای زیادی انجام داد و ما از ایشان تشکر می‌کنیم و ان شاء الله در بخش‌های دیگر نظام از ظرفیت‌های ایشان استفاده خواهیم کرد. ما همیشه درباره این سازمان یا دیگر سازمان‌ها معتقد به تجلیل و تکریم هستیم.

وی افزود: نگاه من به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نگاهی تحولی و انقلابی است، تحول تکلیف رهبر عزیز انقلاب اسلامی است. آغاز چهل سالگی انقلاب اسلامی آغاز تحول در مسیرهای انقلابی است.

اسماعیلی با اشاره به روند انتخاب رئیس جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تصریح کرد: این انتخاب فرآیند دقیق، علمی، کارشناسانه و خداپسندانه‌ای را سپری کرده و در کل دولت همین طور است و برای انتخاب مسئولان به شدت بحث و گفت‌وگو می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: حجت‌الاسلام ایمانی‌پور گزینه بنده از داخل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای اداره این سازمان بود و ما ایشان را به رهبری معرفی کردیم و ایشان انتخاب شدند.

محمدمهدی اسماعیلی بیان کرد: امروز به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گویم که هیچ بهانه‌ای برای عدم ایجاد تحول در سازمان نداریم و باید وضعیت فعلی ارتقا یابد و من پشت سر برنامه‌های تحولی حجت‌الاسلام ایمانی‌پور هستم.

وی تأکید کرد: ما در دولت به دنبال انسجام بخشی به فعالیت‌های فرهنگی هستیم و همه نسبت به این مسئله اتفاق نظر دارند و باید حوزه فعالیت‌های فرهنگی بین‌المللی را با حضور نیروهای جوان، انقلابی و تحول‌خواه تقویت کنیم.

اسماعیلی در پایان، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد با کمک شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدامات مهمی در راه گسترش فعالیت‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی انجام دهیم و برای حجت‌الاسلام ایمانی پور آرزوی توفیق دارم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.