فعالیت پلیس فتا در کلیه استان‌های کشور

جانشین فرمانده ناجا خبرداد:

خبرگزاری پانا :جانشین فرماندهی نیروی انتظامی از فعالیت پلیس فتا در کلیه استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پانا،  سردار احمدرضا رادان در این باره گفت: همیارانی از پلیس فضای مجازی در نیروی انتظامی و پلیس فتا آغاز به کار خواهند کرد که پلیس با کمک این همیاران بتواند فضای امنیت را بیشتر فراهم کند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: این همیاران پلیس، متخصصانی هستند که در بیرون از نیروی انتظامی کار می‌کنند و علاقه دارند که با پلیس همکاری کنند، از آنان به عنوان همیاران پلیس فتا در فضای مجازی استفاده خواهد شد.

رادان اظهارکرد: زمانی که مجرمان در محیط مجرمانه خود، وجود پلیس را احساس کنند، معمولآ آن محیط برای آنان ناامن خواهد بود و قطعاً آن محیط را منطقه ممنوعه خود خواهند دانست؛ با حضور پلیس در این فضاها، گروهی از مجرمان این محیط را ترک می‌کنند و برداشت آنان این خواهد بود، که پلیس در منطقه وجود دارد و فضا را به شدت رصد و برخورد می‌کند.

وی گفت: توفیقات پلیس در فضای مجازی و برخورد با انواع و اقسام جرایمی که در این محیط به وقوع می‌پیوندد، باعث شده است که مجرمان انگشت به دهان بمانند و تعجب کنند که پلیس چگونه به این خوبی توانسته است این فضا را کنترل کند.

بر اساس گزارش پلیس فتا، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: با حضور مقتدرانه و قوی پلیس در فضای مجازی، مجرمان همچنان در پیچیدگی خودشان باقی خواهند ماند و من این نوید را به مردم می‌دهم که با وجود پلیس فتا در فضای مجازی، آرامش و امنیت در کشور فراهم می‌شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.