فعالیت کمپین “نیاز دختران : تکنولوژی”

۲۸ آبان ،


زنان و دختران در فناوری اطلاعات و ارتباطات


فاوانیوز: ” نیاز دختران: تکنولوژی ” یک کمپین تازه در ITU است که از طریق تعامل گسترده با دست اندر کاران  بخش های دولتی و خصوصی، به دنبال  جلب مشارکت بیشتر دختران در بخش تکنولوژی فناوری اطلاعات و ارتباطات  است.

به گزارش تفسیری سرویس ترجمه فاوانیوز، این کمپین با آموزش و پرورش  به دنبال توانمندسازی وایجاد فرصتهای شغلی بیشتر برای دختران ، از طریق دسترسی بهتر و مناسب  به  فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) است.

فعالیت کمپین ” نیازهای تکنولوژیک دختران”  همزمان با مبارزات انتخاباتی ۲۰۱۲ آمریکا که به پیروزی مجدد باراک اوباما انجامید در ۲۶ آوریل در شهر نیویورک رسما  آغاز شده است.

پیام متولیان این کمپین این است که : ITU  بعنوان نماینده سازمان ملل متحد در حوزه  فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) است لذا ما اعتقاد داریم که ICT که تکنولوژِی آینده محسوب می گردد  دائما در حال ابداع و نو آوری است و این تکنولوژِی بر زندگی و کار هر کس که در این سیاره زندگی می کند تاثیر مستقیم دارد، و جذابترین حوزه محسوب می گردد.

پس ما اینجا هستیم تا دختران را به استفاده از این تکنولوژی و ترک همه سرگرمی های پسرانه جهت شکل دادن به آینده خود تشویق و تحریک نماییم .

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.