فعالیت ۱۴ کانون علمی و فرهنگی در دانشگاه بیرجند

۲۶م آذر ،

معاون فرهنگی و هنری دانشگاه بیرجند گفت: هم اکنون در این دانشگاه ۱۴ کانون علمی، فرهنگی، ادبی، موسیقی، تئاتر، هنرهای تجسمی، مطالعات اجتماعی، حماسه و دفاع مقدس فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، احمد لامعی در حاشیه مراسم افتتاح خانه فرهنگ دانشگاه بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: این دانشگاه در مناسبت‌های مختلف فرهنگی و دینی، برنامه‌های متعددی را برای دانشجویان برگزار می‌کند.

وی از فعالیت ۳ کتابخانه تخصصی در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند خبر داد و افزود: کتابخانه انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی با ۹ هزار جلد کتاب، کتابخانه امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی با ۶۰۰ عنوان کتاب و کتابخانه تخصصی دفاع مقدس با ۱۵۰۰ عنوان کتاب از جمله این کتابخانه ها است.

معاون فرهنگی و هنری دانشگاه بیرجند با بیان اینکه ۴۵ انجمن علمی دانشجویی و ۳ انجمن بین رشته‌ای در این دانشگاه وجود دارد، ادامه داد: برای هر رشته تحصیلی دانشجویی این دانشگاه یک انجمن علمی راه‌اندازی شده است.

لامعی با اشاره به افتتاح خانه فرهنگ دانشگاه اذعان کرد: این خانه فرهنگ شامل نگارخانه، سالن همایش، نمایش، کارگاه‌های مختلف آموزشی فرهنگی است.

وی در خصوص اهداف راه اندازی خانه فرهنگ در دانشگاه خاطرنشان کرد: ساماندهی اوقات فراغت دانشجویان از اهداف اصلی ساخت این خانه فرهنگ است چرا که دانشجویان خوابگاه‌ها می‌توانند با حضور در خانه فرهنگ بخش اعظم اوقات فراغت خود را به بهترین نحو بگذرانند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.