فعال سازی حوزه های فرهنگی و هنری شهرستان‌ها اولویت اول است

سرپرست اداره کل ارشاد استان هرمزگان با حضور در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان گفت: فعال سازی حوزه های فرهنگی و هنری شهرستان‌ها اولویت اول اداره کل ارشاد هرمزگان است.

به گزارش هنرآنلاین، انوشیروان پیشدار، ضمن تأکید برتمرکز زدایی از برنامه های فرهنگی و هنری، افزود: چند سالی است که بسیاری از جشنواره های مطرح استانی در شهرستان‌های مختلف هرمزگان برگزار می‌شود و از هم اکنون نیز شهرستان‌هایی که قابلیت و ظرفیت برگزاری جشنواره های استانی را داشته باشند می‌توانند متقاضی برگزاری جشنواره باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان بستک با میزبانی خوب و برگزاری مطلوب بیست و چهارمین جشنواره استانی نشان داد از ظرفیت و توانمندی بسیار خوبی برخوردار است و امیدوارم این همدلی و مشارکت هنرمندان و مردم بستک همچنان تداوم و گسترش داشته باشد.

دبیر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان اهمیت دادن به محتوای آثار هنری را بسیار ضروری و مهم دانست و تصریح کرد: صرف هزینه های هنفتگی برای برگزاری جشنواره های فرهنگی – هنری با هدف، رسیدن به نتیجه مطلوب است و هنرمندان باید سعی کنند در آثارشان پیام‌های مثبت و ارزشی را بگنجانند.

پیشدار هنر واقعی را هنری دانست که برای مردم تولید شده باشد و اذعان کرد: برنامه های فرهنگی – هنری باید تحرک و نشاط فرهنگی به دنبال داشته باشد و لازمه اصلی این اتفاق برنامه ریزی در مورد آموزش مستمر هنرمندان است.

انتهای پیام/
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.