فعال کردن ظرفیت‌های کشاورزی و معدن سبب شکست ناپذیری کشور و ملت ایران می‌شود

۱۱اردیبهشت،

رییس جمهور گفت: فعال کردن ظرفیت های کشورمان در زمینه کشاورزی و معدن سبب شکست ناپذیری کشور و ملت ایران در مقابل توطئه های دشمنان و اعمال محدودیت از سوی آنها می گردد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، محمود احمدی نژاد در جلسه کارگروه کشاورزی، صنعت و معدن استان گیلان که با حضور وزرا و مسئولین مربوطه استان برگزار شد، اظهار داشت: در مقابل توطئه های دشمنان برای تحت فشار قرار دادن اقتصاد کشور باید سایر توانمندی ها و ظرفیت های کشور را به ویژه در بخش کشاورزی و معدن تقویت کنیم و فعال کردن این بخش ها ملت ایران را شکست ناپذیر می کند.

رییس جمهور همچنین ضرورت احیا و تقویت ظرفیت های استان گیلان در زمینه کشاورزی و معدن را مورد تاکید قرار داد و گفت: بخش کشاورزی و معدن استان گیلان ظرفیت‌های فراوانی دارد که استفاده از آن نه تنها سبب پیشرفت آبادانی استان گیلان شده، بلکه می تواند به سرعت مشکلات بیکاری استان را برطرف کند.

احمدی نژاد همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های دریای خزر و احیای پتانسیل های موجود در این بخش را مورد تاکید قرار داد.

در این نشست گزارشی از توانمندی‌های استان گیلان در زمینه کشاورزی و معدن ارائه شد و پیشنهادات کارگروه برای استفاده از ظرفیت‌های استان به منظور شتاب بخشیدن به پیشرفت و آبادانی این منطقه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.