فـال روزانه /۰۲/۰۳

۳۱فروردین۱۳،

فال روزانه متولدین فروردین

امروز روز شگفت انگیزی برای شماست. ذات حساس و مهربان شما امروز مورد تقدیر قرار می گیرد. چه بطور فعال چیزی را دنبال کنید، یا به صندلی تان لم بدهید و استراحت کنید، عشق و ثروتی که می خواهید را بدست می آورید. خلاقیت شما هم این روزها در اوج خود است. باید از این انرژی کمال استفاده را بکنید و از استعداد خود برای خلق چیزی زیبا و بامعنی بهره ببرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

سالها زندگی با فرد خاصی شاید به این راحتی ها نباشد. قرار هم نیست که زندگی همیشه آسان باشد. وقتی خود را با فیلم ها مقایسه می کنید، فکر می کنید که زندگی شما کسل کننده و ملال آور است. باید بدانید که زندگی شما هم می تواند خوب و جالب شود. گاهی حقیقت از نسخه سینمایی آن بهتر است. امروز روز خوبی برای آماده شدن برای رشد و پیشرفت است. 

فال روزانه متولدین خرداد

امروز روزی عالی برای برداشتن قدمی بزرگ است. اگر در مورد عشق و رمانس کارهایی هست که باید انجام دهید، امروز زمان اقدام کردن است. یا امروز یا هیچ وقت! با رویکردی عملی و محتاطانه در مورد همه چیز عمل کنید. اعتماد به نفس داشته باشید و عقب را نگاه نکنید. کارهایی انجام دهید که به شما احساس خوبی می دهند. به سالن ماساژ بروید یا دوش آب گرم بگیرید.  

فال روزانه متولدین تیر

تمرکزتان را از روی خودتان بردارید و برای یک روز هم که شده به فرد دیگری توجه کنید. این بدان معنا نیست که او هم تمرکز خود را روی شما می گذارد یا به شما توجه می کند تا شما کسی را داشته باشید که به حرف های شما گوش دهد. شما باید به دیگران هم توجه کنید و ببینید که آنها چه حرف هایی برای گفتن دارند. 

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ممکن است کمی دیرتر از خواب بیدار شوید، ولی ارزشش را دارد. امروز درمی یابید که هرچه نسبت به دیگران صداقت بیشتری نشان دهید، بازخورد بهتری دریافت می کنید. اینکه دیگران بتوانند به شما تکیه و اعتماد کنند، مسئله مهمی است. به شخصیت خود ببالید و آن را قویتر کنید تا پاداش های بهتری به سمت شما بیایند. در همه کارهای خود کمی ملایمت و مهربانی به خرج دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز سعی نکنید در چهارچوبی خودتان را حبس کنید که به آن تعلق ندارید. اخیراً تحول و دگرگونی عمده ای در شما ایجاد شده است و از این رو به آن رو شده اید. دیگران احتمالاً سعی می کنند که چهارچوب خاصی را به شما تحمیل کنند. مقاومت کنید. بگذارید بدانند که رفتار کردن با شما آنطور که دوست ندارید، شما را ناراحت می کند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز در حرف های مردم، پیام های زیرکانه ای وجود دارد که باید به آنها دقت کنید. شاید دیگران سعی کنند که به شما کنایه هایی بزنند تا شما را از کوره به در کنند. با این رفتار آنها برخورد کنید. زیرکی های حرف های آنها را نادیده نگیرید. حرف های دوست داشتنی و ملایم ممکن است با خارهایی همراه باشند که شما را آزار داده و تحریک کنند. این حرف ها را بی جواب نگذارید.

فال روزانه متولدین آبان

اگر نمی خواهید مسائل قبل تکرار شود، دیگر نقش بازی نکنید. اگر خودتان را در نقش قربانی قرار دهید، خودتان را در معرض کنترل دیگران قرار داده اید. برای متوقف کردن این روند تکراری، باید مقاومت کنید و بدانید که شما در روند درمان و بهبود، نقش مهمی بازی می کنید. بدانید که شما قدرت و جسارت تغییر کردن را دارید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز برای شما روزی عالی است. در هر کار هنری که وارد می شوید، تشویق می شوید. شام باشکوهی بپزید و با فرد مورد علاقه خود آن را میل کنید. به قلبتان شانسی بدهید تا آنچه می خواهد بگوید. جنبه های مختلف روح شما امروز آشکار می شوند. فرصت متعادل کردن این جنبه ها را از دست ندهید. شما عشق و رمانس را به خود جذب می کنید.

فال روزانه متولدین دی

بروید باغچه خود را از علف های هرز پاک کنید. اگر باغچه ندارید، برای خودتان باغچه کوچک یا گلدانی تهیه کنید. آستین هایتان را بالا بزنید و دست هایتان را خاکی کنید. ارتباط برقرار کردن با خاک و زمین، گام مهمی در نشان دادن رویاهایتان است. چند بذر مختلف، کود و آبپاش بخرید. امروز روز بسیار خوبی برای پرورش محیط زیست و کاشتن دانه و بذر است. 

فال روزانه متولدین بهمن

امروز فرصت بسیار خوبی برای عشق وجود دارد. اشخاصی که با شما زندگی می کنند را دوست بدارید، ولی آنها را لوس نکنید. هرچه بیشتر قضیه ای را به حال خود رها کنید، بیشتر کنترل آن به دستتان می آید. گسستن زنجیرهای مربوط به قبل، اولین گام برای حرکت رو به جلو و به سمت هدف است. شاید فعلاً متوجه نشوید که چقدر قبل شما را عقب نگه داشته است، تا وقتیکه بالاخره آن را رها کنید و آزاد شوید. 

فال روزانه متولدین اسفند

ذات فعال و شنوای شما امروز واضح تر می گردد. تعادلی بین این دو جنبه وجود دارد. شما می توانید پیشرفت و شکوفایی و عشق را جذب کنید و این کار را با ارتباط برقرار کردن با دیگران به انجام می رسانید. امروز بحث بحث تعادل بین بده و بستان است. باید اطمینان حاصل کنید که تعادل سالمی بین شما و عشقتان وجود دارد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.