فقر و فساد در عربستان بیداد می کند/ فروش کلیه برای زنده ماندن

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه انحاء عربستان گزارش داد: یک جوان عربستانی برای مقابله با شرایط بدی زندگی کلیه خود را به معرض فروش گذاشته و در ۱۸ مسجد در پایتخت ریاض اعلامیه زده است.

این جوان عربستانی در اعلامیه خود ضمن ذکر گروه خونی اش که o مثبت است و شماره تلفن، آورده است: یک جوان ۲۱ ساله قصد فروش کلیه خود به کسی که پول خوبی بدهد، دارد.

جوان عربستانی که “ش.ا” نام دارد تاکید کرده است که تا کنون پیشنهاد ۱۷۰ هزار ریال و ۲۰۰ هزار ریال سعودی به وی شده است و به محض اینکه کسی پیشنهاد ۳۰۰ هزار ریال بدهد کلیه خود را خواهد فروخت.

شایان ذکر است که اخیرا نیز اخباری درباره گسترش فقر در کشور نفت خیز عربستان منتشر شده بود.

از سوی دیگر محمد بن سعد آل مفرح عضو حزب امت اسلامی عربستان گفت: فساد در همه نهادهای عربستان به ویژه در دستگاه قضایی بیداد می کند و کسی به  قضات و احکامش اعتماد ندارد.

وی افزود: زندانها از افراد مظلوم، علما، اصلاح طلبان، سیاستمداران و مجاهدین پر شده است و مردم حق دارند خواستار مجازات مفسدین و برقراری عدالت و برابری شوند.

آل مفرح بیان کرد: ملت عربستان در زمره ملتهای فقیر قرار دارند، سطح درآمدها پایین و میزان بیکاری بالاست.بیت المال به غارت رفته است. در حالی که هفتاد درصد مردم نمی توانند سرپناهی برای خود تهیه کنند برخی با زمین خواری ثروتهای کلان به دست آورده اند.

عضو حزب امت عربستان افزود: بیت المال صرف قراردادهای نظامی و خرید سلاحی که نفعی برای امنیت خارجی ندارد می شود.

وی بیان کرد: حزب امت اسلامی از تلاشهای اصلاح طلبانه خود دست نخواهد کشید و با تکیه بر شیوه های مسالمت آمیز در راستای ایفای حقوق ملت گام بر خواهد داشت.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.