فقط بهترین‌ها به تیم ملی فرانسه دعوت می‌شوند

  سرمربی جوان تیم ملی فوتبال فرانسه در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود که با روزنامه «لوموند»‌ انجام داد، از رسانه‌های سمعی و بصری و نیز نوشتاری کشورش خواست به او به دیده مسئول فنی تیمی باشگاهی نگاه نکنند.

دشان در این مصاحبه که روز گذشته انتشار یافت، عنوان کرد که با وجود گذشت ۳ ماه از ترک پست مربیگری مارسی و پذیرش مسئولیت تیم ملی، رسانه‌ها بطور کلی همان دید سابق را به وی داشته و در تحلیل‌ها و گزارش‌های خود به گونه‌ای عنوان می‌کنند که طرفدار تیم سابقش است.

این مربی اظهار داشت: تا ۳ ماه پیش مسئولیت المپیک را برعهده داشتم. اما اکنون سرمربی تیم ملی هستم. ظاهرا برخی رسانه‌ها و برخی خبرنگاران و گزارشگران متوجه این نکته نیستند. آنها طوری حرف می‌زنند و به گونه‌‌ای مباحث را القا می‌کنند که هنوز به مارسی وابسته‌ام. حتی می‌گویند من در انتخاب‌های خودم بیشتر از بازیکنان مارسی دعوت می‌کنم. ادعایی که به هیچ‌وجه درست نیست.

او ادامه داد: من سه سال از عمر مربیگری‌ام را با مارسی گذراندم. بدیهی است در اعماق وجودم به این تیم باشگاهی، احساسی خاص دارم. اما این موضوع روی تصمیم‌گیری‌هایم در قبال تیم ملی اثر سویی نمی‌گذارد. گزینش‌هایی که تاکنون داشته‌ام، بیان‌گر درستی حرفم است. برای من بازیکن مارسی با بقیه تیم‌ها فرقی ندارد. در واقع هر بازیکنی که خوب بوده و کارایی برای تیم ملی داشته باشد، ‌دعوت می‌شود. من امیدوارم این توضیحات باعث هوشیاری رسانه‌ها شود. زیرا آنها واسطه حرف‌های من با مردم هستند.

دشان پس از رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ جانشین لوران بلان در تیم «خروس‌های آبی»‌ شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.