فناوری ساخت موشک “فجر ۵” را در اختیار حماس قرار داده‌ایم

۰۱م آذر ،

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما سلاحی به غزه نفرستاده‌ایم، ولی با افتخار اعلام می‌کنیم که فناوری ساخت موشک فجر ۵ را در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم و هم اکنون هم تعداد زیادی از این موشک‌ها ساخته شده و در اختیار آن‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه مراسم افتتاح سامانه ارتباط تصویری بسیج، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر این که موضع جمهوری اسلامی ایران دربارهٔ جنگ غزه و اسرائیل چیست، اظهار داشت: مردم غزه با افتخار، مقاومت خود را انجام می‌دهند و تنها راه مقابله با روحیه ددمنشانه اسرائیل، ایستادگی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: اگر کوچک‌ترین سازشی با این رژیم منحوس صورت گیرد به ضرر مردم غزه تمام خواهد شد و من معتقدم که نمی‌توان روحیه مقاومت را از مردم فلسطین جدا کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که گفته می‌شود ایران به نوار غزه سلاح می‌فرستد و موشک فجر ۵ نیز از جمله این سلاح‌ها است، گفت: ما سلاحی به غزه نفرستاده‌ایم چرا که مردم مظلوم غزه در محاصره قرار گرفته‌اند ولی با افتخار اعلام می‌کنیم که فناوری ساخت موشک فجر ۵ را در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم و هم اکنون هم تعداد زیادی از این موشک‌ها ساخته شده و در اختیار آن‌ها قرار دارد.

سرلشکر جعفری تأکید کرد: در خصوص انتقال تجربه و فناوری به همه مردم مظلوم مسلمان دنیا دریغ نخواهیم کرد.

وی هم‌چنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که ایران مخالف آتش بس است گفت: این صحیح نیست ما احساس همدردی با مردم مظلوم غزه را می‌کنیم ولی معتقد به آتش بسی هستیم که همراه با اقتدار برای مردم غزه باشد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.