فنونی‌زاده: سوری‌ها آمده بودند ایران چاق بشوند، بروند/ با ذخیره‌ها بازی می‌کردیم بهتر بود

پیشکسوت فوتبال ایران از بازی‌های تدارکاتی این تیم انتقاد کرد.

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دیدار دوستانه ایران و سوریه عنوان کرد: وظیفه ما حمایت از تیم ملی است اما این بازی نبود که عیار تیم ملی در آن مشخص شود. اگر همین ترکیب اصلی با ذخیره‌ها بازی می‌کردند و یا با یک تیم باشگاهی ایرانی بازی می‌کردند، خیلی بهتر بود.

وی ادامه داد: چنین تیم‌هایی به درد بازی دوستانه نمی‌خورند. آن‌ها انگار آمده بودند ایران، گشتی بزنند، چاق بشوند و بروند. ۳، ۴ بازیکن اصلی خود را هم نیاوردند. فکر نمی‌کنم با چنین بازی‌های بتوانیم خود را برای امتیاز گرفتن در بحرین برای تقابل با این تیم و عراق تقویت کنیم.

فنونی‌زاده افزود: عملکرد لژیونرها خوب بود. خط دفاع هم به دلیل شناخت کافی از هم خوب عمل کرد اما برای آزمایش بهتر، کاش با تیمی مثل ترکیه که همین بغل گوشمان است، بازی می‌کردیم. کار سختی داریم و فکر نمی‌کنم مقابل عراق و بحرین موفق شویم. البته آرزوی موفقیت تیم ملی است اما کاری برای موفقیت این تیم انجام نمی‌شود که بخواهیم امیدوار باشیم. میزبانی بحرین و نداشتن کرسی در AFC کار ما را سخت‌ کرده است و همین شانس ما را کاهش می‌دهد. امید ما باید به بازیکنان باشد و شانس هم بیاوریم که تا مقدماتی جام جهانی مصدوم ندهیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.