فن‌آوری صفحه لمسی درون سلولی آی‌فون آینده چه می‌تواند باشد؟

ماندانا سجادی: به گزارش Apple Insider نسل ششم آی‌فون به میزان قابل توجهی از مدل قبلی اش یعنی آی‌فون ۴S نازک‌تر است. چند روز پیش خبرهایی منتشر شد درباره اینکه آی‌فون بعدی از فن آوری پنل لمسی درونی بهره می برد.

تحلیل‌گر KGI Securities ، مینگ چی کو، به این نتیجه دست یافته که این تکنولوژی جدید می‌تواند ضخامت تلفن‌های همراه را به مقدار بیشتر از ۰٫۴۴ میلی‌متر کاهش دهد. علاوه براین با فرض اینکه اپل بخواهد همانطور که شایعه شده بود از liquid metal استفاده کند و برای پشت آی‌فون شیشه به کار نبرد ضخامت گوشی به میزان ۰٫۹۶ میلی‌متر دیگر هم کاهش می یابد.

این تحلیلگر همچنین خاطر نشان کرده است که بهره وری بیشتر مدیریت زنجره تامین کنندگان و بهبود بازده تولیدات می تواند از دلایل دیگری باشد که اپل فن آوری درون سلولی را اتخاذ کرده است. به این ترتیب زمان تولید یک آی‌فون هم از ۱۲ تا ۱۶ روز به ۳ تا ۵ روز کاهش می‌یابد که این برای خریداران به معنای انتظار کشیدن کمتر از زمان سفارش  آی‌فون بعدی تا دریافت آن است.

 

در مجموع مینگ چی کو، معتقد است که ضخامت آی فون آینده ۷٫۹۰ میلی متر است و توشیبا، شارپ و ال جی تامین کنندگان صفحه نمایش آن خواهند بود. همانطور که می دانید ضخامت آی فون چهار ۹٫۳ میلی متر است و آخرین مدل آی پد هم ۷٫۲ میلی متر است. احتمالا نسل ششم آی فون در سال ۲۰۱۲ به بازار خواهد آمد.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.